خرید اینترنتی کیف زنانه لوییس ویتون

کیف زنانه لوییس ویتون با رنگ های متنوع

خرید اینترنتی کیف زنانه لوییس ویتون,کیف زنانه لوییس ویتون با رنگ های متنوع,خرید کیف زنانه لوییس ویتون,فروش اینترنتی کیف زنانه,کیف دستی زنانه,کیف جدید زنانه,خرید اینترنتی کیف زنانه با قیمت مناسب,فروش ویژه کیف دخترانه,کیف دخترانه لوییس ویتون,خرید پستی انواع کیف دخترانه,فروش اینترنتی کیف دخترانه با قیمت مناسب,فروش اینترنتی کیف زنانه لوییس ویتون,کیف زنانه لوییس ویتون

کیف زنانه لوییس ویتون

کیف زنانه لوییس ویتون کیف شیک و متنوعی می باشد که دارای ۴ رنگ زیبا است. این کیف دارای جیب مخصوص جاکارت می باشد و همچنین کیفیت ساخت آن بالا می باشد ، جنس آن از چرم مصنوعی است و در رنگ های مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و کرم موجود است.

کیف زنانه لوییس ویتون

ویژگی­ های کلیدی:

جنس:چرم مصنوعی

دارای محفظه زیپ‌دار بزرگ و جادار

دارای جیب کوچک زیپ دار درونی

دارای جیب جاکارتی درونی

دارای جیب کوچک زیپ دار بیرونی

آستر داخل کیف طرح دار

در ۴ رنگ زیبا و متنوع(مشکی،قهوه ای،،سورمه ای،کرم)

دارای بند رودوشی و دستی

کیف Louis vuitton 6

کیف Louis vuitton

لوییس ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسوی لویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند. برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگان فرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

کیف Louis vuitton 2

کیف Louis vuitton 3

فروشگاه ما امروز سری جدید کیف های زنانه  رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای جنس چرم مصنوعی با محفظه بزرگ و جادار می باشد و همچنین بخاطر داشتن جیب کوچک زیپ دار بیرونی ، میتونید وسایل ریزتر رو درونش قرار داده و راحت تر پیدا کنید. ویژگی بعدی دارای جیب کوچک زیپ دار درونی می باشد که وسایل داخل کیف را می توان به راحتی پیدا کرد.آستر داخل کیف طرح دار و همچنین دارای بند رودوشی و دستی می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۲۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کیف زنانه لـوییس ویتون – کلیک کنید

قیمت: ۵۹,۰۰۰ تومان