خرید اینترنتی ساعت کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب

ساعت کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب

خرید اینترنتی ساعت کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب,ساعت کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب,خرید پستی ساعت کاسیو,ساعت casio طلایی,خرید ساعت casio EF 554 طلایی,خرید ساعت کاسیو ضدآب,خرید اینترنتی ساعت کاسیو طلایی ارزان,خرید پستی ساعت casio 554 fh با کیفیت,خرید اینترنتی ساعت کاسیو با طرح جدید,فروش اینترنتی ساعت کاسیو با قیمت مناسب,فروشگاه اینترنتی خرید ساعت های کاسیو

ساعت کاسیو 554 طلایی ضد آب

ساعت کاسیو بند طلایی با رنگ صفحه مختلف ارائه می شود. این ساعت دارای جعبه می باشد و همچنین ۶ ماه گارانتی دارد که خیال خریداران را از بابت خرید راحت می کند ، ثبات رنگ آن ۱۰۰ درصد می باشد و بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ضد آب می باشد. با تصاویر بیشتر با ما همراه باشید.

کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب

ویژگی های کلیدی:
برند:     Casio
مدل:  EF 554
وضعیت موتور: تک موتوره به همراه روز شمار
رنگ بندی:  طلایی( انتخاب رنگ صفحه فقط در هنگام تکمیل فرم خرید)
وضعیت ضد آب: بین ۸۰ الی۱۰۰ درصد
ثبات رنگ:  ۱۰۰ درصد
مواد خام بدنه: استیل
متعلقات: به همراه جعبه کاسیو
گارانتی:  ۶ ماه
روز شمار: دارد 

ساعت کاسیو EF 554

ساعت کاسیو EF 554 3

ساعت کاسیو EF 554 4

نام : ساعت مچی کاسیو ۵۵۴ طلایی ضد آب

برند : Casio
مدل : EF 554
جنسیت : مردانه
نوع کاربری : روزمره/رسمی/کلاسیک
نوع قفل : تاشو کمری
فرم صفحه : صفحه گرد عقربه ای
جنس : استیل

ویژگی منحصر به فرد : طراحی زیبا بر روی صفحه ساعت و بند ساعت/ضد خش و ضد حساسیت

میزان مقاومت در برابر آب : بین ۸۰ الی ۱۰۰ درصد

جعبه : دارد

تاریخ شمار : دارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باتری

ساعت کاسیو EF 554 6

CASIO شرکت تولیدی الکترونیکی که مقر آن در Shibuya، توکیو، ژاپن است. محصولات آن عبارتند از: ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین، آلات موسیقی و ساعت .در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد، و در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین حساب فشرده الکتریکی را در دنیا منتشر کرد. امروزه کاسیو بیشتر به ساخت ساعت های سایز بزرگ و بادوام مشهور است. شرکت کاسیو توسط Tadao Kashio مهندس متخصص فن آوری ساخت تاسیس شده است.

ساعت فوق با بهترین کیفیت توسط نماینده شرکت اصلی casio تولید شده است .قاب و بند این ساعت از بهترین جنس مواد اولیه استیل تهیه شده است .ضد آب بودن ساعت به صورت ۱۰۰ درصدی گارانتی می شود.این ساعت در سه رنگ صفحه ی مشکی،سفید،کرم طراحی شده است.

ساعتCasio Sport EF-554 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با ۶ ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش و ضد آب بودن آن می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۰۴۳۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت کاسیو ۵۵۴ طـلایی ضد آب – کلیک کنید

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان