خرید پستی تاپ فیتنس لاغری هات شیپر

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر

خرید پستی تاپ فیتنس لاغری هات شیپر,تاپ فیتنس لاغری هات شیپر,تاپ فیتنس لاغری هات شیپر ارزان,خرید تاپ فیتنس لاغری هات شیپر,خرید تاپ هات شیپر اصل,خرید اینترنتی تاپ فیتنس لاغری,خرید اینترنتی تاپ لاغری با قیمت مناسب,خرید محصولات هات شیپر,خرید پستی تاپ فیتنس hot shaper,خرید اینترنتی,خرید پستی تاپ هات شیپر با قیمت مناسب,خرید اینترنتی,تاپ fitnes هات شیپر,hot shapers,خرید محصولات لاغری هات شیپر hot shapers

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر محصول جدید از هات شیپر می باشد که در رنگ های مختلف موجود است ، این محصول با بالابردن حرارت داخلی بدن شما باعث چربی سوزی بیشتر می شود. قیمت آن مناسب است و کیفیت آن قابل قبول است ، می توانید با اطمینان از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر

ویژگی های کلیدی:

تاپ فیتنس لاغری جدید هات شیپر با کارایی بهتر

ساخته شده با الیاف Neotex TM

افزایش دما برای چربی سوزی و سوخت و ساز بیشتر

بسیار راحت وبهبود نتایج ورزشی

تاثیر مستقیم بر روی نواحی سینه ، پشت ،دور سینه،شکم و پهلوها

بالا بردن حرارت برای چربی سوزی بیشتر

قابل استفاده در هنگام ورزش،نرمش،ایروبیک

 رنگ:مشکی،سبز،آبی،صورتی

تاپ فیتنس هات شیپر

نام : تاپ فیتنس لاغری
برند : hot shapers
ساخته شده :  الیافNeotex tm 
بافت داخلی :  افزایش دمای بدن
نوع آستین :  حلقه ای
نوع یقه : گرد
چربی سوز : دارد
قابل استفاده : در هنگام ورزش , نرمش , ایروبیک 
سایز بندی : دارد
رنگ : مشکی،سبز،آبی،صورتی
ویژگی منحصر به فرد :  قابل استفاده بطور مداوم و روزانه،استفاده راحت و بهبود نتایج ورزشی

تاپ فیتنس هات شیپر 3

تاپ فیتنس لاغری هات شیپر ساخته شده از الیاف نرم، مناسب برای استفاده در هنگام ورزش، نرمش، پیاده روی و … جهت چربی سوزی و لاغر کردن بالا تنه و شکم و پهلوها می باشد. مواد به کار رفته در هات شیپر باعث افزایش درجه حرارت بدن در نتیجه تعریق زیاد بدن می شود و کمک فراوانی به چربی سوزی و تناسب اندام شما می کند. این گن تاثیر مستقیمی بر روی چربی سوزی نواحی بالا تنه،شکم و پهلوها دارد.

این تاپ لاغری نوعی گن محسوب می گردد که دمای بدن را افزایش داده و موجب تعریق بدن می شود. اگر به دنبال راهکاری آسان و بی خطر و بدون عوارض جانبی برای لاغری و تناسب اندام خود می گردید تاپ فیتنس لاغری هات شیپر گزینه مناسب پیش روی شما خواهد بود. استفاده از این گن به طور مداوم سبب بهبود نتایج ورزشی و کاهش وزن شما می شود. گن ورزشی هات شیپر شما را در عرض چند ماه تبدیل به یک مانکن کرده و همه را به شگفت وا می دارد.

تاپ فیتنس هات شیپر 2

 تاپ و گن ورزشی و لاغری هات شیپر Hot SHapers قابل استفاده برای زمان ورزش ،حرکات موزون، نرمش ، ایروبیک و پیاده روی و… می باشد، که باعث کاهش وزن بیشتر و افزایش چربی سوزی و نتایج بهتر از حرکات ورزشی و … میگردد. تاپ فیتنس لاغری هات شیپر Hot SHapers با افزایش تعریق و از بین بردن بافت های چربی، زیبایی و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد.  گن لاغری هات شیپر Hot SHapers به صورتی است که بافت داخلی آن سبب افزایش دمای بدن شده و بافت بیرونی آن رطوبت و دما را جذب می کند.

طراحی و استفاده از جنس Neotex TM باعث افزایش درجه حرارت بدن شده وسبب تعریق زیاد بدن می شود و از آنجایی که نواحی بالا تنه،شکم و دورکمر را پشتیبانی می کند چربی سوزی این نواحی را افزایش داده وکاهش وزن را به دنبال دارد .

روش شستشوی تاپ فیتنس لاغری هات شیپر اصل:

 پس از هر بار استفاده شسته شود، مخصوصاً بعد از ورزش

این تاپ را در آب سرد و با استفاده از مواد شوینده نرم آن را بشویید سپس آن را آب کشیده و خشک کنید.

برای شستشو در ماشین لباسشویی از شستشوی دستی‌ در آب ۳۰ درجه سانتیگراد استفاده کنید.

هرگز از خشک کن ماشین استفاده نشود.

هرگز از سفید کننده ها استفاده نکنید.

هرگز گن را اتو نکشید.

هرگز گن هات شیپر را محکم به هم نپیچید.

آب تاپ را گرفته و خارج از لباسشویی خشک کنید.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۴۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی تاپ فیتنس لاغـری هات شیپر – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان