خرید پستی طاقچه مجازی طرح سفید

طاقچه مجازی طرح سفید

طاقچه مجازی طرح سفید,خرید پستی طاقچه مجازی طرح سفید,خرید اینترنتی طاقچه مجازی,فروش پستی طاقچه شیک,دکوری زیبا,خرید دکوریهای شیک,خرید طاقچه مجازی با قیمت مناسب,فروش اینترنتی طاقچه های مجازی ارزان,خرید پستی دکوری منزل,دکوری های شیک برای منزل,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان,خرید طاقچه مجازی مدل سفید,خرید پستی طاقچه مجازی,طاقچه سه بعدی,دکوری های سه بعدی

طاقچه مجازی طرح سفید

امروز می خواهیم در این نوشته به شما طاقچه مجازی طرح سفید را معرفی کنیم ، این طاقچه ها مجازی و شیک می باشد و چندبار مصرف است ، نصب آن آسان است و باعث زیبایی منزل شما می شود. سه تکه است و روی سطوح مختلف می توانید آن را متصل کنید ، تصاویر گویای زیبایی این محصول می باشد.

طاقچه مجازی طرح سفید

 ویژگی های کلیدی:

جنس بسته بندی:کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی: سلولوز با محافظ مخملی
تعداد تکه:۳ عدد
قابلیت نصب روی سطوح مختلف
چند بار مصرف
خود چسب دار
نصب آسان
قابلیت شست و شو

طاقچه مجازی مدل سفید 3

طاقچه مجازی مدل سفید 4

تغییر یا ایجاد فضای خاص تزئینی در معماری کنونی سخت و پرهزینه خواهد بود. فرض کنید راه حلی وجود داشت که بدون هزینه زیاد، دردسر، آلودگی و صرف زمان می توانستید تغییر چشمگیری در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود ایجاد نمایید. طاقچه مجازی پوستر هایی خاص با طراحی منحصر به فرد بر پایه خطای دید انسان می‌باشند، که برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید می‌شوند. با نصب طاقچه مجازی روی دیوار منزل یا محل کار خود حس داشتن سه طاقچه متفاوت با دکوری خاص و جذاب را برای خود و میهمانانتان رقم خواهید زد.

چیزی که از یک طاقچه انتظار می‌رود زیبایی آن است. این زیبایی را می‌توان با استفاده از محصولی که در شکل می‌بینید به خانه آورد؛ بدون این که خانه دیواری ضخیم داشه باشد که مجبور به کندنش باشید. این طاقچه مثل یک کاغذ دیواری روی دیوار خانه‌تان قرار می‌گیرد و با نگاه به آن تصور می‌کنید که روی دیوار خانه‌تان چند طاقچه کنده شده است؛ ولی طاقچه‌ای وجود ندارد و چیزی که می‌بینید و خانه‌تان را زیبا می‌کند تنها خطای دید شماست.

طاقچه مجازی چیست؟

طاقچه مجاری نوعی استیکر است که حالت سه بعدی آن به دلیل طراحی منحصر به فردش می‌باشد. با نصب این محصول بر روی دیوار منزل و یا محل کار خود، سه طاقچه با دکوری جذاب خواهید داشت. طاقچه های مجازی در بسته های سه عددی شامل مربع‌هایی با اضلاع ۳۰ سانتی متری در طرح‌های متنوع عرضه شده‌اند. طرح‌های متنوع در کنار چیدمان های سلیقه ای پتانسیل بالایی برای این محصول ایجاد می‌کند تا اوضاع عادی اتاق کار یا هر کدام از محیط‌های خانه شما با تفاوتی تازه رو به رو شود.طاقچه مجازی قابلیت شستشو دارد، شیوه نصب آسان است و به همراه دستورالعمل نصب ارسال می گردد.

طاقچه مجازی مدل سفید 6

نام : طاقچه مجازی
طرح : سفید
نوع : چند تکه
تعداد تکه : ۳ عدد
ضمانت :  ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بسته بندی : کرافت با طرح اسلیمی ایرانی
جنس طاقچه های مجازی : سلولوز با محافظ مخملی
نوع کاربری : قابلیت نصب روی سطوح مختلف
ابعد بسته بندی : ۳۲*۳۲
ابعاد بعد از نصب :  ۱۱۰ در ۳۰ سانتیمتر
ضخامت بعد از نصب : ۴۰۰ میکرون (کمتر از ۱ میلیمتر)
چسب : خود چسب دار
جعبه : دارد
طاقچه مجازی مدل سفیدطاقچه مجازی مدل سفید 7

توضیحات تکمیلی:

خود چسب دار : پشت محصول با چسب خاصی پوشانده شده تا نصب آن در کمترین زمان ممکن و به سادگی انجام شود.
طراحی سه بعدی: نوع طراحی طاقچه های مجازی به گونه ای است که با وجود صاف و تخت بودن کاملا دارای عمق و سه بعدی به نظر می رسند.
قابلیت شست وشو : در صورت ایجاد لک به سادگی و با یک دستمال مرطوب و مواد شوینده رایج می‌توان آن را تمیز نمود.
امکان جابجایی: در صورت تمایل برای جابجایی کافیست کمی با سشوار آن را گرم کنید تا به راحتی و بدون آسیب دیدن دیوار آن را جدا کرده و با سرد شدن مجددا استفاده نمایید.
چسب ژلاتینی: این نوع چسب در پشت طاقچه مجازی امکان جدا کردن آن بدون آسیب به دیوار را فراهم میکند.
بسته بندی مناسب: طراحی و جنس مناسب بسته بندی طاقچه های مجازی در کنار تبدیل آن به یک هدیه مناسب، ماندگاری آن را برای دو سال تضمین میکند.
ضد خط خش: لایه محافظ بر روی آن ضد خط و خش بوده و کمترین میزان جذب چربی و گرد و غبار را دارد.
چیدمان متنوع: با طراحی هر بسته در خانواده های سه تایی امکان نصب در حالت های مختلف عمودی، افقی و پله ای را برای اثر بخشی بیشتر و زیبایی بیشتر فراهم شده.
دوستار سلامت: مواد به کار رفته در این محصول قابل بازیافت می‌باشد. به دلیل قرار گیری لایه محافظ بر روی پوسترها امکان تماس با رنگ آن غیر ممکن شده است.
جنس PVC مقاوم: جنس اصلی به کار رفته در استیکر ها نوعی پی وی سی مقاوم در برابر کشیدگی و پاره شدن می‌باشد که دوام آن را تضمین میکند.
گارانتی سلامت فیزیکی: تمام محصولات از مرحله بازبینی QC گذرانده شده و دارای تضمین کیفیت می‌باشند.
ضد UV: لایه محافظ بر روی طاقچه های مجازی ضد اشعه ماورای بنفش بوده و ثبات رنگی آن را حتی در مقابل نور مستقیم آفتاب تضمین میکند.
آموزش نصب: آموزش ابتدایی نصب به صورت گام به گام بر روی محصول وجود دارد.
نصب آسان: ویژگی های طاقچه مجازی امکان نصب آنها را در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه و بدوم هیچ مواد اضافه ای فراهم می‌آورد.
انطباق رنگی: نوع رنگ پس زمینه طاقچه های مجازی بسته به نور قالب محیط دارای طیف متفاوت کرم، قهوه ای، زیتونی و سبز می‌باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۲۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی طاقـچه مجازی طرح سفید – کلیک کنید

قیمت محصول  :۳۹۰۰۰ تـومان