خرید اینترنتی ساعت مچی Rado مدل hendrick

ساعت مچی Rado مدل hendrick

خرید اینترنتی ساعت مچی Rado مدل hendrick,ساعت مچی Rado مدل hendrick,ساعت مچی مردانه,ساعت رادو,خرید اینترنتی رادو,خرید اینترنتی ساعت مچی Rado,ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی,فروش اینترنتی ساعت مچی Rado مدل hendrick,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت رادو با کیفیت,خرید اینترنتی ساعت مچی hendrick,ساعت مدل hendrick با قیمت مناسب,ساعت مچی مردانه Rado 

ساعت رادو مدل hendrick

ساعت مچی رادو مدل hendrick یک ساعت با رنگ های مشکی ، قرمز ، سفید و صورتی می باشد که ضد حساسیت است ، این ساعت شیک دارای صفحه سفید می باشد که در همه رنگ ها صفحه آن سفید است.هم پسران و هم دختران شیک پوش می توانند از این ساعت شیک خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

ساعت مچی Rado مدل hendrick

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند سیلیکونی

جنس بدنه فلز

ضدحساسیت

رنگ:مشکی/سفید/صورتی/قرمز

رنگ صفحه سفید

نوع قفل:سگکی

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

مناسب افراد شیک پوش

High copy

ساعت رادو مدل hendrick 6

جنسیت : زنانه/مردانه
نوع کاربری : روزمره/فانتزی
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : سیلیکونی
جنس صفحه : فلز
نوع قفل : سگکی
کیفیت : High copy
رنگ بند :  مشکی،قرمز،صورتی،سفید

رنگ صفحه :  سفید
موتور : تک موتوره
ضد حساسیت : دارد
تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

کورنوگراف : ندارد 
ثبات رنگ : دارد 
منبع انرژی : باتری

ساعت رادو مدل hendrick

ساعت رادو مدل hendrick 2

تاریخچه رادو به سال ۱۹۱۷ در یک شهر کوچک لنگنائو درسوئیس برمی گردد. در آن سال سه برادر به نام های فریتز، ارنست و ورنر کارخانه ساعت سازی Schlup & Co. clockwork را راه اندازی کردند. ۴۰ سال بعد در سال ۱۹۵۷ کارخانه مذکور به نام RADO Uhren AG تغییرنام یافت. 
این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی Rado است. این ساعت در چهار رنگ مشکی،سفید،قرمز،صورتی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از سیلیکون ساخته شده است.این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.

ساعت رادو مدل hendrick 3

ساعت رادو مدل hendrick 5

جنس فلز صفحه و بند سیلیکونی این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند. بروز ترین کلکسیون ساعت مچی اورجینال با برند جهانی رادو ساعتی که تمامی سرشناسان و افراد موفق از این ساعت زیبا استفاده میکنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۶۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچـی Rado مدل hendrick – کلیک کنید

قیمت محصول  :۲۵۰۰۰ تـومان