خرید پستی مانتو سنتی طرح آندیا

مانتو سنتی طرح آندیا

خرید پستی مانتو سنتی طرح آندیا,مانتو سنتی طرح آندیا,مانتو سنتی طرح آندیا ارزان,مانتو سنتی,خرید مانتو سنتی,خرید اینترنتی مانتو آندیا,خرید مانتو سنتی زنانه,مانتو بهاره زنانه,خرید مانتو بهاره,فروش ویژه مانتو بهاره ارزان,خرید پستی مانتو سنتی با کیفیت عالی,مانتو سنتی دخترانه,خرید مانتو سنتی دخترانه ارزان,فروش مانتو زنانه,خرید اینترنتی,فروش اینترنتی ارزان,خرید مانتو بهاره,خرید مانتو برای عید,مانتو ارزان,

مانتو سنتی طرح آندیا

مانتو بهاره سنتی طرح آندیا مناسب برای خانم های شیک پوش می باشد ، این مانتو فری سایز است و مناسب برای بانوانی است که دوست دارند همیشه شیک باشند ، رنگ مانتو سنتی طرح آندیا طلایی می باشد. می توانید این مانتو سنتی را به راحتی از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید و لذت ببرید.

مانتو سنتی طرح آندیا

ویژگی های کلیدی:

جنس بسیار خنک و لطیف

مخصوص بانوان شیک پوش امروزی

ترکیبی از رنگ های مشکی،طلایی،قرمز

مانتو فری سایز

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

رنگ طرح طلایی

مانتو سنتی آندیا

نام : مانتو سنتی
طرح :  آندیا
جنسیت :  زنانه
ترکیب رنگ : مشکی،طلایی،قرمز
جنس : ساتن
درجه بندی کیفیت : درجه A
سایز : free size
بند : دارد

یکی از مهمترین عوامل زیبا به نظر رسیدن خانم های ایرانی پوشش مانتوی آنها می باشد که از اهمیت فراوانی برخوردار است. در طراحی این مانتو از طرح های بسیار زیبایی استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.

مانتو سنتی طرح آندیا یک مانتو لطیف خنک برای فصل بهار و تابستان می باشد ، این مانتو طراحی خاص و بی نظیری دارد و می تواند برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند مناسب باشد ، مانتو دارای جنس و کیفیت بالایی می باشد و همچنین دارای قیمت معقولی می باشد. مانتو سنتی طرح آندیا دوخته شده از پارچه جنس بسیار خنک و لطیف است که مناسب ترین پوشش برای فصل بهار و تابستان و گرما است. این مانتو با طراحی شکیل تولید شده است که زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. در طراحی این مانتو از طرح های بسیار زیبا استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.این مانتو همچنین دارای یک بند برای بستن جلوی مانتو می باشد.

مانتو اندیا

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.
کلیه کالاهای دارای ۷۲ ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۳۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی مانتـو سنتی طرح آندیا – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان