خرید پستی ساعت LED طرح Apple

ساعت LED طرح Apple

خرید پستی ساعت LED طرح Apple,ساعت LED طرح Apple,خرید ساعت مچی ال ای دی,فروش اینترنتی ساعت ال ای دی ,خرید ساعت مچی ال ای دی,ساعت led طرح اپل,ساعت طرح اپل,ساعت مچی طرح اپل,فروش اینترنتی ساعت apple,خرید پستیارزان,ساعت مچی مردانه led,ساعت مچی زنانه led,ساعت های مچی طرح led,ساعت LED طرح Apple,ساعت LED طرح Apple ارزان,ساعت LED طرح Apple با کیفیت

ساعت LED طرح Apple

خرید ساعت led طرح apple با قیمت مناسب برای شما عزیزان همیشه همراه ، این ساعت بدنه فلزی دارد که ضد زنگ می باشد و همچنین در حد شستشوی دست ضد آب است ، طرفداران ساعت led می توانند این ساعت شیک را خریداری کنند ، بسیار زیبا می باشد. با ویژگی های این محصول همراه ما باشید.

ساعت LED طرح Apple

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند سلیکونی 

دارای بدنه ضدحساسیت

جنس بدنه فلز ضد زنگ

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

دارای قفل سگکی

دارای طرح بندی زیبا و متنوع

High copy

ساعت led طرح apple

جنسیت : مردانه/زنانه
نوع کاربری : روزمره/مجلسی
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : سیلیکونی

جنس صفحه : فلز ضد زنگ

نوع ساعت : LED

نوع قفل : سگکی

ضد حساسیت : دارد
شیشه ضد خش : دارد

تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باتری

ساعت led طرح apple 2

از جمله ساعت هایی که اخیراً مورد پسند و علاقه دوستاران ساعت های مچی در جهان قرار گرفته است ، ساعت هاد دستبندی است ، ساعت هایی که هم به عنوان دستنبد و هم به عنوان ساعت مچی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، ولی اغلب ساعت های دستبندی مربوط به خانم ها بوده است و برای آقایان تا به حال ساعت دستبندی خاصی ارائه نشده است ، ولی ما به شما ساعت دستبندی را معرفی خواهیم کرد که هم برای خانم ها و هم برای آقایان ارائه شده است ، ساعتی برای تمام افراد در سنین مختلف و سلیقه های متفاوت مناسب است.

ساعت led طرح apple 3

ساعت مچی ال ای دی قابل استفاده برای تمام خانم ها و آقایان با سلیقه های گوناگون است.بند این ساعت قابل اندازه شدت بر روی هر مچی با هر سایزی می باشد. ساعت مچی ال ای دی بسیار کم مصرف است و جنس آن از سیلیکون است و زیبایی خاصی را دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

این ساعت مچی دارای ویژگی های فراوانی می باشد که از عجیب ترین آن می توان به LED دار بودن آن اشاره کرد، درضمن بخاطر جنس سیلیکون این ساعت ضد حساسیت می باشد که از پوست شما محافظت می کند.این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و با لمس آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۹۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت LED طـرح Apple – کلیک کنید

قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان