خرید اینترنتی ساعت مچی PERA

ساعت مچی PERA از فروشگاه Shop Me Now

خرید اینترنتی ساعت مچی PERA,ساعت مچی PERA از فروشگاه Shop Me Now,خرید ساعت مچی,خرید پسـتی ساعت,فروش اینترنتی ساعت,خرید ساعت ارزان,فروش پستی ساعت ارزان,خرید اینترنتی ساعت مچی,ساعت مچی PERA,خرید ساعت مچی PERA؛خرید پستی ساعت مچی PERA,خرید ارزان ساعت مچی PERA,ساعت مچی pera,فروش ساعت مچی پیرا,خرید پستیارزان,فروش اینترنتی,فروشگاه خرید ساعت

ساعت مچی PERA

ساعت مچی pera یک ساعت با بند فوم می باشد که دارای صفحه گرد است . این ساعت همانطور که در تصاویر میبینید دارای زیبایی خاصی می باشد ، قیمت آن مناسب می باشد و سه روز گارانتی دارد ، شما می توانید این ساعت را با خیال راحت از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

ساعت مچی PERA

ویژگی های کلیدی:

جنس بند فوم

فرم صفحه گرد عقربه ای

منبع انرژی باتری

مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست

نوع قفل سگکی

ضد حساسیت

خرید ساعت pera

جنسیت : مردانه/زنانه
نوع کاربری : روزمره/رسمی/اسپرت
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
فرم صفحه : صفحه گرد عقربه ای
جنس بند : فوم
نوع قفل : سگکی
ویژگی منحصر به فرد : طراحی زیبا بر روی صفحه ساعت و بند ساعت
مقاوم در برابر آب : در حد شستشو دست
تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

قابلیت نمایش ساعت : دارد
قابلیت نمایش دقیقه : دارد
کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد 
منبع انرژی : باتری 

خرید ساعت pera 2

خرید ساعت pera 4

خرید ساعت pera 5

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های اسپرت با طراحی کلاسیک است. این ساعت مچی دارای رنگ بندی خاکستری،کرم،قرمز،قهوه ای می باشد بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند فومی آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.این ساعتمقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

خرید ساعت pera 6

این ساعت از سری ساعت های مچی بند فوم می باشد . این ساعت مچی با صفحه ای گرد و درشت مناسب افراد اسپرت پوش و با سلیقه های خاص می باشد.فروشگاه ما از جمله برترین مکان ها برای خرید و فروش ساعت مردانه اسپرت در ایران می باشد . این ساعت کیفیت ساخت بالایی دارد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۹۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچی PERA – کلیک کنید

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان