خرید پستی ساعت مچی BNW

ساعت مچی BNW با کیفیت

خرید پستی ساعت مچی BNW,ساعت مچی BNW با کیفیت,ساعت مچی,خرید ساعت مچی مردانه,خرید ساعت مچی زنانه,خرید ساعت مچی پسرانه,خرید ساعت مچی دخترانه,ساعت مچی ارزان,خـرید پستی ساعـت,ساعت مچی BNW,خرید ساعت مچی BNW,خرید ساعت مچی شیک,ساعت با کیفیت بالا,فروش ساعت مچی BNW,ساعت جدید,خرید ساعت مچی جدید,ساعت مچی BNW,خرید ساعت های ۲۰۱۶

ساعت مچی BNW

ساعت مچی BNW ، همانطور که از تصاویر آن پیداست یک ساعت صفحه گرد عقربه ای می باشد که در طرح های مختلف موجود است ، این ساعت بسیار شیک و ارزان می باشد و ضد اب در حد شست و شوی دست می باشد. با ما همراه باشید.

ساعت مـچی BNW

ویژگی های کلیدی:

جنس بند مخمل

جنس صفحه :استیل

منبع انرژی باتری

فرم صفحه:گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب در حد شست و شوی دست

نوع قفل سگکی

ضد حساسیت

ساعت bnw

ساعت bnw 3

ساعت bnw 4

جنسیت : مردانه
نوع کاربری : روزمره/رسمی/اسپرت
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
فرم صفحه : صفحه گرد عقربه ای
جنس بند : مخمل
جنس صفحه : استیل

نوع قفل : سگکی
ویژگی منحصر به فرد : طراحی زیبا بر روی صفحه ساعت و بند ساعت
مقاوم در برابر آب : در حد شستشو دست
تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

قابلیت نمایش ساعت : دارد
قابلیت نمایش دقیقه : دارد
کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باتری 

ساعت bnw 5

ساعت bnw 6

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مردانه با طراحی کلاسیک ساخت شده است. این ساعت دارای صفحه دور طلایی می باشد . صفحه این ساعت از استیل ضد زنگ و بند آن از مخمل ساخته شده که باعث می شود، حس بسیار خوبی را به شما انتقال دهد. این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس استیل صفحه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۹۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچـی BNW – کلیک کنید

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان