خرید پستی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND

خرید اینترنتی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND

خرید پستی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND,خرید اینترنتی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND,خرید پستیادکلن مردانه,خرید اینترنتی ادکلن مردانه,ادکلن مردانه لجند,ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND,خرید پستی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND,خرید نقدی ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND,ادکلن مردانه جدید,فروش اینترنتی ادکلن گرم,ادکلن مردانه

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND 5

ادکلن مردانه legend ادکلنی با رایحه خنک و شیرین می باشد که ساخت کشور فرانسه می باشد ، این ادکلن ۱۰۰ میل می باشد و ماندگاری و پخش بوی آن بین ۸ تا ۱۰ ساعت می باشد. در ادامه می توانید ویژگی های دیگر این ادکلن رو بخونید.

 ویژگی های کلیدی:

نام ادکلن : mont blanc legend

کمپانی تولید کننده : blanc legend

ماندگاری : ۸ تا ۱۰ ساعت

حجم : ۱۰۰ میل

ساخت : فرانسه

غلظت اسانس : Eau de Toilette

رایحه : خنک و شیرین

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاد استفاده : روز و شب

فصل : چهار فصل

مناسب برای : مردان

سن مصرف : تمام سنین

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND 2

 ادو تویلت مردانه Mont Blanc-Legend با رایحه قوی و مردانه خود که از ترکیبات میوه آناناس، میوه ترنج، اسطوخودوس، گلسنگ، چوب صندل و دانه تونکا می باشد و با پخش این ترکیب عالی در فضا لحظاتی افسانه ای را بوجود می آورد و این رایحه دلنگیز همیشه در ذهن اطرافیان خواهد ماند.

 ادو تویلت مردانه Mont Blanc-Legend محصولی از کشور آلمان بوده و تمامی خوشبو کننده های موجود در انبار گالری مرکادو ۱۰۰% اصل می باشند و کالای فوق تولید کارخانه اصلی درآلمان  می باشد. همچنین گالری مرکادو اصالت این کالا را تضمین و تائید می نماید.

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND 7 ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND 4

ادکلن مردانه لجند (mont blanc legend)

ادکلن لجند محصولی تکرار نشدنی از کمپانی mont blancاست که دارای ماندگاری فوق العاده و پخش بوی استثنایی است که ویژه ی آقایان شیک پوشاست . ادکلن لجند دارای ترکیبات خنک و شاداب کننده است که نشاط و شادی را برای شما بهارمغان می آورد . این ادکلن ازمحبوب ترین ادکلن ها در میان آقایان است که بسیاری از جوانان از آن استفاده می کنند . ترکیبات ادکلن مردانه لجند شامل رز ، شمعدانی ، خزه ، سیب قرمز ،میوه خشک ، اسطوخودوس ، ترنج است که نت ابتدایی ادکلن به حالت طراوت و کم شیرین استو نت میانی و پایانی آن دارای تلخی و سنگینی است . ادکلن ارائه شده دارای بالاترین کیفیت است که مستقیما از امارات وارد شده و بارکد و شناسه فروش بر روی آن حک شده است .

ادکلن مردانه MONT BLANC LEGEND 6

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.
کلیه کالاهای دارای ۷۲ ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۹۱ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ادکلن مـردانه MONT BLANC LEGEND – کلیک کنید

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان