خرید ادکلن زنانه CHANCE CHANEL

ادکلن زنانه CHANCE CHANEL

خرید ادکلن زنانه CHANCE CHANEL,ادکلن زنانه CHANCE CHANEL,خرید ادکلن زنانه,خرید اینترنتی ادکلن زنانه,ادکلن زنانه ارزان,فروش اینترنتی ادکلن زنانه ارازن,خرید پستی ادکلن اصل,خرید ادکلن موندگار,فروش پستی,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی ارازن,ادکلن زنانه CHANCE CHANEL,خرید ادکلن زنانه CHANCE CHANEL,فروش ادکلن زنانه CHANCE CHANEL,

ادکلن زنانه CHANCE CHANEL 
ادکلن زنانه CHANCE CHANEL یک ادکلن خوشبو برای تمام سنین می باشد ، این ادکلنماندگاری بین ۶ تا ۸ ساعت را دارا می باشد و مناسب برای فصول گرم می باشد ، مانگاری آن فوق العاده و پخش بوی آن مناسب می باشد. با ما همراه باشید.

ادکلن زنانهCHANCE CHANEL

 ویژگی های کلیدی:

نام ادکلن : ادکلن زنانه Chanel Chance

ماندگاری : ۶الی ۸ ساعت

حجم : ۱۰۰ میلی لیتر

رایحه : ملایم و شیرین

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاد استفاده : روزوشب

فصل : فصول گرم

مناسب برای : زنانه

سن مصرف : تمام سنین

ادکلن CHANCE CHANEL

ادکلن CHANCE CHANEL 2

 عطر زنانه Chanel Chance یک عطر خنک، ملایم و شیرین بوده ولی برای استفاده چهارفصل مناسب است. بهترین عطر برای تابستان عطری است که رایحه خنک داشته باشد تا به شما احساس طراوت و شادابی بدهد.

عطر زنانه Chanel Chance دارای یک رایحه کاملا جوان پسند است و مخصوص مجالس و میهمانیهاست.

این عطر دارای رایحه میانی لیمو و یاس است. رایحه اولیه این عطر سوسن سفید، سنبل و آناناس است. و رایحه اصلی آن وانیل، نعناع هندی، خس خس، مشک می باشد. این عطر به دلیل وجود گلهای بهاری دارای رایحه ملایم بوده و رایحه شیرین این عطر کاملا ملایم است و کسانی که از بوی شیرین خوششان نمی آید نیز شیرینی این عطر را می پسندند.
رایحه این عطر حس تازگی، هیجان انگیز و فریبنده ای به شما می دهد. عطر گل های تازه ی بهاری، اساسی ترین رکن تشکیل دهنده ی این رایحه ی جاذب جنسی است. عطر زنانه Chanel Chance تولید کمپانی شانل بوده و مربوط به سال ۲۰۰۳ است.

ادکلن CHANCE CHANEL 5

ادکلن CHANCE CHANEL 6

عمر محصول : ۶ الی ۸ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
نوع عطر : Eau de Toilette
حجم : ۱۰۰ ML

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۹۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی  ادکلن زنـانه CHANCE CHANEL – کلیک کنید

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان