خرید پستی گوشی کودک سخنگو بانی بن

خرید اینترنتی گوشی سخنگوی بانی بن

خرید پستی گوشی کودک سخنگو بانی بن,خرید اینترنتی گوشی سخنگوی بانی بن,بانی بن,خرید بانی بن,خرید تبلت بانی بن,خرید گوشی بانی بن,خرید اینترنتی گوشی بانی بن,خرید تبلت بانی بن,بانی بن برای کودکان,قیمت تبلت بانی بن,قیمت گوشی بانی بن,خرید پستی تبلت بانی بن,خرید گوشی سخنگو,گوشی سخنگوی بانی بن,فروش اینترنتی گوشی بانی بن,گوشی بانی بن با کیفیت بالا,خرید ارزان ترین گوشی سخنگوی کودک,گوشی سخنگوی کودک بانی بن

گوشی بانی بن 3

گوشی جدید سخنگوی بانی بن ، یک گوشی معنوی می باشد که برای کودکان بسیار مفید است ، این گوشی دارای تصاویر زیبا از نمای حرم امام رضا می باشد که دارای پخش صدا هم می باشد ، این گوشی مناسب بچه های سنین 2 تا 7 سال می باشد و دارای قیمت مناسب می باشد.

گوشی کودک سخنگو بانی بن
 
ویژگی های کلیدی گوشی کودک سخنگو بانی بن:

در بسته بندی اورجینال

گوشی موبایل مخصوص کودکان سنین 2 تا 7 سال

دارای LED و روشن شدن آن هنگام پخش صدا

دارای تصویری زیبا از نمای گنبد حرم امام رضا (ع)

دارای دکمه جهت پخش صدا

قیمت محصول: 15,000 تومان

گوشی بانی بن 4

این روزها با گسترش علم و تکنولوژی ابزار و وسایل جذاب و متنوعی به بازار عرضه شده اند. در دنیای اسباب بازی  و ابزار های بازی کودکان نیز تحولاتی اساسی به وجود آمده است و شاهد ورود و حضور تکنولوژی و صنایع دیجیتالی در این حوزه هستیم. یکی از جدید ترین و جذاب ترین وسایل عرضه شده در این زمینه تبلت ها گوشی هایی است که ویژه کودکان طراحی شده است، بچه ها میتوانند مانند پدر و مادرانشان تبلت و تلفن همراه داشته باشند ولی فقط به صورت یک اسباب بازی که صرفا جنبه سرگرمی دارد ، در دنیایی که کودکان علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل ارتباطی چون تبلت و تلفن های همراه دارند هدیه دادن این نوع اسباب بازی ها میتواند کودک شما را شاد و سرگرم کند.

گوشی بانی بن

امروز ما قصد معرفی گوشی کودک سخنگو بانی بن را داریم که تنها یک وسیله سرگرمی برای کودکان محسوب نمی شود,به راستی یک وسیله ی سرگرمی فقط می تواند سرگرم کننده باشد؟ گوشی لمسی بچه گانه سخنگو بانی بن همانند گوشی های موجود در بازار که مخصوص کودکان هستند عمل میکند اما یک تفاوت بسیار عظیم دارد.این گوشی دارای سه افکت ضبط شده ی صدا می باشدکه مهمترین آن هم پخش صدای صلوات خاص خورشید ولایت آقا امام رضا (ع) می باشد.
این گوشی نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست .

اگر به دنبال یک گوشی سر گرم کننده ی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبای آموزشی به عزیزانتان بدهید پیشنهاد ما گوشی لمسی کودک سخنگو بانی بن می باشد.

گوشی بانی بن 2

قیمت محصول: 15,000 تومان