خرید اینترنتی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ

خرید پستی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ

خرید اینترنتی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ,خرید پستی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ,خرید اینترنتی تفنگ آب پاش,خرید پستی تفنگ آب پاش,خرید پستی تفنگ آب پاش,خرید تفنگ آب پاش بزرگ,تفنگ آب پاش بزرگ,خرید اینترنتی,خرید پستی,تفنگ آب پاش,تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ,خرید پستی تفنگ آب پاش بزرگ,وسایل سرگرمی,تفنگ آب پاش,فروش تفنگ آب پاش بزرگ,خرید نقدی تفنگ آب پاش,فروش تفنگ آب پاش بزرگ,قیمت تفنگ تلمبه دار

تفنگ آب پاش بزرگ 5

به یاد گذشته با اون تفنگ های آب پاش کوچک که تمام سرگرمی ها ما در همین حد بود. امروز یک وسیله نوستالژی را برای شما با قیمت مناسب آماده فروش کرده ایم که می توانید از فروشگاه شاپ می نو با اطمینان خریداری کنید. اسم این وسیله سرگرمی تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ می باشد.

تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ

 ویژگی های کلیدی:

  اندازه تفنگ:49cm×23cm

 برد تفنگ:5متر

  وزن : 290 گرم

  دارای مخزن بزرگ 1 لیتری برای استفاده طولانی تر

گروه های سنی : ٧ سال به بالا

قیمت محصول: 26,000 تومان

تفنگ آب پاش بزرگ 4

شاید دل‌تان برای بازی‌های زمان‌های قدیم تنگ شده باشد؛ بازی‌هایی که در آن‌ها تحرک و نشاط بیشتری بود؛ بازی‌هایی چون زو، بالابلندی، قایم‌باشک و تفنگ‌بازی. احتمالا الآن با خود بگویید یادش بخیر، در زمان‌های قدیم چه بازی‌های جذاب و مفیدی انجام می‌دادیم. شاید هم فکر کنید که کاش کودکان‌مان در این دوره به جای بازی‌های ویدیویی چنین بازی‌هایی برمی‌گزیدند.

امروزه بیشتر بچه‌ها به بازی‌های ویدیویی روی آورده‌اند؛ بازی‌هایی که تحرک کمتری دارد، استرس شدیدی به همراه دارد و ممکن است ذهن‌شان را مسموم کند. ولی خیلی سخت بتوانید برای‌شان جایگزینی در بازی‌های گذشته بیابید. نسل امروز هیجانی می‌خواهد که نه تنها از بازی، بلکه از ابزار بازی هم به دست بیاید.

نظرتان راجع به تفنگ‌بازی چیست؟ بسیاری از بازی‌های ویدیویی تفنگ را به عنوان عنصر اصلی خود برگزیده‌اند؛ که می‌توان گفت این موضوع از جذابیت اسلحه برای کودکان ناشی شده‌است. برای یک تفنگ‌بازی جذاب می‌توان به سالن پینت بال رفته و از یک بازی پرتحرک و هیجان انگیز لذت برد. ولی اگر بخواهید به صورت روزانه به سالن بروید باید هزینه‌ای گزاف پرداخت کنید.

تفنگ آب پاش بزرگ

نگاهی به این اسلحه بیاندازید؛ تنها با آب کار می‌کند و هیچ خطری ندارد، می‌تواند آب را با سرعت پانزده کیلومتر بر ساعت و تا شعاع شش متر پرتاب کند، مخزن آب‌اش هم مانند یک خشاب واقعی جدا شده و پر می‌شود. به نظر می‌رسد می‌توانید آن را با آب رنگی پر کنید و به دو تیم تقسیم شوید؛ یک تیم آبی رنگ و یک تیم قرمز رنگ. رنگ پاشیده شده بر روی لباس مشخص است، کسی نمی‌تواند جرزنی کند!

قیمت محصول: 26,000 تومان

تفنگ آب پاش بزرگ 3

قدیما با اومدن تابستون داغ و گرم آب بازی اونم با تفنگ آب پاش چیزی بود که همه براش لحظه شماری میکردیم و حالا فروشگاه اینترنتی دایان شاپ امروز یک نمونه ی با کیفیت و با مخزن بزرگ 1 لیتری این تفنگ ها رو براتون رو سایت قرار داده تفنگ آب پاش تلمبه دار بزرگ هم مناسبه کودکانه و هم بزرگسالان!!!!پس به جای اینکه این روزای داغ رو توی خونه بمونید با خانواده لذت بازی با تفنگ آب پاش رو تجربه کنین و با مسابقه دادن و خیس کردن همدیگه طعم خنکی رو حس کنین و لحظات خوشی رو کنار هم سپری کنید... خوش بگذره....

تفنگ آب پاش بزرگ 2

شناسه کالا : 7822
گروه های سنی : ٧ سال به بالا
برد تفنگ:5متر
وزن : 290 گرم
اندازه تفنگ:49cm×23cm
ساخته شده از مواد پلاستیکی با کیفیت و با دوام
دارای مخزن بزرگ 1 لیتری برای استفاده طولانی تر
مجهز به پمپ دستی افزایش فشار آب جهت بالا بردن برد شلیک تفنگ آب پاش
ساخته شده از پلاستیک مواد اول با کیفیت
نازل افشانه این تفنگ آب پاش به گونه ای طراحی شده است که با بهره گیری از فشار آب ایجاد شده توسط تلمبه
قادر است بدون نیاز به منبع تغذیه الکتریکی حجم قابل توجهی آب را شلیک کند
نکات ایمنی :به علت داشتن اشیاء کوچک برای کودکان زیر سه سال توصیه نمی شود

قیمت محصول: 26,000 تومان