خرید پستی ادکلن زنانه WOOD

خرید اینترنتی عطر زنانه شی وود Dsquared2 She Wood

خرید پستی ادکلن زنانه WOOD,خرید پستی ادکلن زنانه,خرید اینترنتی عطر زنانه شی وود,خرید پستی عطر زنانه شی وود Dsquared2 She Wood,خرید عطر زنانه شی وود,فروش عطر زنانه شی وود,قیمت عطر زنانه شی وود,ادکلن زنانه عطر شی وود,خرید پستی عطر زنانه,خرید اینترنتی عطر زنانه,خرید عطر و ادکلن زنانه,فروش عطر شی وود زنانه,ادکلن شی وود اصل,خرید ادکلن زنانه اصل,خرید اینترنتی ادکلن شی وود,خرید ادکلن She Wood,قیمت ادکلن She Wood

ادکلن زنانه 5

عطر زنانه شی وود یکی از پرنشاط ترین عطرهای زنانه می باشد. این عطر مناسب برای تمامی سنین می باشد ، همچنین دارای رایحه تلخ و ملایم است. محصول سال 2008 بوده و قیمت مناسبی دارد ، شما می توانید با اطمینان این محصول را از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید.

عطر زنانه شی وود Dsquared2 She Wood

با نشاط و پر جنب و جوش !
برای افرادی که دنبال آزادی و احساسات جدید هستند .
پس از نسخه بسیار موفق و پر فروش مردانه وود این بار نوبت به نسخه زنانه آن رسید که یک محصول استثنائی و بسیار خاص و ویژه مشکل پسندان وارد بازار شود . این عطر بسیار خوشبو، ماندگار و سنگین و با کلاس در سال 2008 و توسط Daphne Bugey تولید و معرفی شد. 
خـرید پستی >> قیمت فقـط :44000 تـومان

ادکلن زنانه

نوع : Eau de Parfum
حجم : 100 میل
نوع رایحه : تلخ و ملایم
سال تولید : 2008
پیشنهاد رده سنی : تمامی سنین

SHE WOOD اولین عطر زنانه DSQUARED است که دارای ویژگی فریبندگی و درخشندگی است. این عطر سنگین و با کلاس در سال 2015 مخصوص خانمهای مشکل پسند و خاص ساخته شده که به دنبال رهایی و یک حس جدید هستند. بطری این عطر از چوبهای نرم درخت گردو در شمال آمریکا به شکل مربع ساخته شده و رنگ صورتی آن تقدیم به خانمهای عاشق می شود و همچنین مناسب برای مجالس و میهمانی های رسمی می باشد.

ادکلن زنانه 3

رایحه اولیه: یاسمن- لیمو- بهارنارنج

رایحه میانی: مشک- بنفشه- آفتاب پرست

رایحه اصلی: عنبر- سدر- خس خس

ادکلن زنانه 4

روش خرید:

برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خـرید پستی >> قیمت فقـط :44000 تـومان