خرید اینترنتی تیشرت Love

خرید پستی تیشرت لاو از فروشگاه Shop MNow

خرید اینترنتی تیشرت Love,خرید پستی تیشرت لاو,خرید پستی تیشرت love,خرید اینترنتی تیشرت لاو,خرید تیشرت پسرانه,خرید اینترنتی تیشرت مردانه,خرید پستی انواع تیشرت پسرانه,خرید اینترنتی تیشرت,خرید پستی تیشرت,خرید تیشرت Love,فروش تیشرت Love,قیمت تیشرت لاو,قیمت تیشرت love,خرید تیشرت لاو ارزان,فروش تیشرت لاو ارزان,قیمت تیشرت اینترنتی,تیشرت های مردانه,تیشرت مردانه ارزان

تیشرت لاو 4

تیشرت لاو یک تیشرت زنانه و مردانه می باشد که در سایز های  مدیوم ، لارج ، ایکس لارج وجود دارد ، کیفیت پارچه استفاده شده در این تیشرت تضمینی می باشد. قیمت این تیشرت بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. شما می توانید با اطمینان خاطر این تیشرت را از فروشگاه ما خریداری کنید.

تیشرت love

 ویژگی های کلیدی:

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل

نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا

رنگ بندی : سفید

سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان و خانم ها

دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

قیمت محصول: 26,000 تومان

تیشرت لاو

همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یکبار امتحان کنیم. از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الکترونیک. اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود.

کمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میکنند. ایده هایی که حاصل تلاش و فکر یک تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اکثر موارد با موفقیت روبرو میشوند.

تیشرت لاو 3

طرحی که پیش روی شماست جزء طرح های نوین و ابتکاری می باشد که با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور آماده گردیده است. قابل ذکر است در این نوع طراحی سلیقه ی جوان ایرانی و به روز بودن آن مد نظر گرفته شده است . سعی کرده ایم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع محصولات خود، قدمی کوچک در راستای تولید ملی برداشته باشیم ...

قیمت محصول: 26,000 تومان