خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه جولیا

خرید پستی ساعت زنانه جولیا

خرید پستی ساعت زنانه جولیا,خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه جولیا,فروش ساعت زنانه جولیا,خرید ساعت مچی جولیا,خرید ساعت جولیا,ساعت زنانه جولیا,خرید پستی ساعت زنانه جولیا,خرید اینترنتی ساعت زنانه جولیا,ساعت مچی زنانه جولیا,فروش ساعت مچی زنانه جولیا,خرید نقدی ساعت مچی زنانه جولیا,خرید ساعت نگین دار,ساعت زنانه نگین دار,خرید پستی ساعت زنانه نگین دار,خرید پستی ساعت زنانه نگین دار,خرید پستی انواع ساعت زنانه,ساعت مچی زنانه ضد آب,ساعت های ضد آب زنانه,

ساعت جولیا

ساعت مچی زنانه جولیا یک ساعت شیک با ظاهری بی نظیر می باشد ، دور صفحه این ساعت نگین کار شده است و ساعت در حد شست و شوی دست ضد آب می باشد ، این محصول دارای گارانتی 72 ساعته فیزیکی می باشد که سالم به دست شما برسد. قیمت ساعت مچی زنانه جولیا مناسب در نظر گرفته شده است.

ساعت مچی زنانه جولیا

 ویژگی های کلیدی :

کیفیتی بی نظیر و فوق العاده شیک و زیبا

قابل استفاده برای بانوان

نگین کاری شده دور صفحه

دارای بند چرمی

ضد آب در حد شست و شوی دستان

ارسال به همراه جعبه و در بسته بندی شیک

قیمت محصول: 24,000 تومان

 


ساعت جولیا 5

ساعت مچی زنانه طرح جولیا از ساعت مچی های مجلسی فوق العاده شیک است . این ساعت مچی می تواند در مجالس مهم ، شما را خاص جلوه دهد. اگر به دنبال هدیه ای مناسب برای همسر خود هستید ما ساعت مچی جولیا را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ سفید صفحه و بند این ساعت زیبایی منحصر بفردی به آن داده است.

ساعت جولیا 2

ساعت مچی با ظاهری متفاوت،مدرن و همچنین با دوام که نگین های آن باعث درخشندگی بیشتر می شود و زیباییش را دوچندان خواهد کرد. رنگ زیبا و طلایی بدنه ثابت می باشد و به مرور زمان از بین نمی رود همچنین رنگ بند نیز تنها به رنگ سفید می باشد. استفاده نگین هایی ظریف در طراحی متفاوت,این ساعت را جزو شیک ترین محصولات فروشگاه قرار داده است.

قیمت محصول: 24,000 تومان

 
ساعت جولیا 3

نگین کاری شده دور صفحه

دارای بند چرمی

ضد آب در حد شست و شوی دستان

ارسال به همراه جعبه و در بسته بندی شیک

ساعت جولیا 4

قیمت محصول: 24,000 تومان