خرید پستی ساعت دیواری کیان

خرید اینترنتی ساعت دیواری کیان از فروشگاه Shop Me Now

خرید ساعت دیواری کیان,خرید پستی ساعت دیواری کیان,خرید آنلاین ساعت دیواری کیان,خرید اینترنتی ساعت دیواری کیان,خرید ارزان ساعت دیواری کیان,ساعت دیواری کیان ارزان,فروش ساعت دیواری کیان,فروش اینترنتی ساعت دیواری کیان,فروش آنلاین ساعت دیواری کیان,فروش پستی ساعت دیواری کیان,ساعت دیواری کیان سایز بزرگ,ساعت دیواری شیک کیان,خرید ساعت فانتزی دیواری,خرید ساعت دیواری فانتزی,فروش ساعت دیواری شیک فانتزی,خرید پستی ساعت دیواری بزرگ کیان,ساعت فانتزی کیان,خرید ساعت فانتزی کیان شیک,خرید اینترنتی فانتزی ترین ساعت دیوای,انواع ساعت فانتزی,انواع ساعت فانتزی دیواری,خرید انواع ساعت دیواری,فروشگاه ساعت دیواری,فروشگاه ساعت دیواری فانتزی,خرید ارزان ساعت دیواری,خرید ارزان ساعت دیوازی کیان,ساعت دیواری کیان کوچک,خرید پستی ساعت دیواری بزرگ

خرید پستی ساعت دیواری کیان

زیبایی هر خانه به موارد مختلفی بستگی دارد و آن همه به دستان خانم خانه به حقیقت می پیوندد. آنها هستند که برای زندگی خود دل سوزانده و سعی بر این دارند که فضای اطراف زندگیشان با همسر خود را به بهترین شک رقم بزنند. شاید ساعت دیواری فانتزی کیان این امر را برایتان میسر کند. یک ساعت دیواری بسیار زیبا که دارای طرح هیجان انگیز که سلیقه همه را تامین خواهد کرد.

نگران نباشید اگه قصد دارید ساعت دیواری های دیگر ما رو مشاهد کنید، می توانید با شماره پیامک 50001333881100 با ما در ارتباط باشید. ما در اسرع وقت عکس های مختلف ساعت های فانتزی دیواری را برایتان ایمیل خواهیم کرد.

نوع محصول: ساعت دیواری فانتزی

جنس: پلکسی گلاس

سایز: 80*50  ( برای سایز بزرگ: 125*85 )

وزن: 580  ( برای سایز بزرگ: 700 )

مدت گارانتی: 6 ماه

متعلقات: عقربه - چسب دوطرفه

راهنمای نصب: دارد

نوع موتور: تیک تاکی ممتاز

تعداد نگین: 200 عدد ( برای سایز بزرگ: 330 عدد )

7 روز ضمانت برگشت هزینه در صورت عدم رضایت

قیمت ساعت دیواری کیان: 35000 تومان

قیمت ساعت دیواری کیان سایز بزرگ: 79000 تومان

ساعت دیواری2

ساعت دیواری طرح کیان پر از جنس پلکسی گـــلاس بــــراق تایـــوانی ساخته شده است . ایـــن ورق ها با نــام CHOCHEN و YEARLONG در دنیای ساخت لوازم لوکس تزیینی استفاده می شود . مزیت استفاده از این متــریال با کیفیــت کـــه با ایزو 9001 عرضه شده است : خاصیت الکترو مغناطیسی اجزاست که باعث می شود تا گـــرد و غبار و پرز فرش و قالی را جذب نمــی کند . همچنین این محصول در مقابل رطوبت و نور تغییر رنگ نمی دهد.

زیبایی خانه نه از مبلمان می‌آید، نه از تلــویـزیــون و نه از میــز، صندلی، قالی و قاب عکــس. زیبــایی خانــــه از ترکیب درســت و انتخاب هنرمندانه همه وسایلی می‌آید که در خانه می‌گذارید و منزلتان را با آن دکـور می‌کنید. هرچیز به ظاهر کوچــــکی در خانه تأثیر خود را به زیبایی کلی می‌گذارد. یک گلــدان کوچک پر از گل، یک مجسمه کوچک فرشته روی شومیــنه، یک آویز زیبــــا گوشــه دیوار و... پس باید در انتخاب همه وسایل، سلیقه و هنر به خرج دهید. یکی از وسایلی که لازم است در هــمه خـــانه‌هـــا باشد، ساعت است. معمولا در انتخـاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل‌های ساعتهــای دیواری و رومیزی آنقــدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیلـه آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنیـد. این نمونه‌های بسیار زیبا به شما برای ایــده گرفتــن کمک خواهند کرد.

ساعت دیواری3

قیمت ساعت دیواری کیان: 35000 تومان

قیمت ساعت دیواری کیان سایز بزرگ: 79000 تومان