خرید اینترنتی تیشرت خندوانه

خرید پستی تیشرت برنامه خندوانه با قیمت ارزان

خرید پستی تیشرت برنامه خندوانه با قیمت ارزان,خرید اینترنتی تیشرت خندوانه,خرید اینترنتی تیشرت,خرید تیشرت پسرانه,خرید تیشرت دخترانه,خرید پستی تیشرت خندوانه,خرید تیشرت پسرانه آستین کوتاه,خرید تیشرت دخترانه آستین کوتاه,تیشرت پسرانه,تیشرت دخترانه,خرید پستی تیشرت خندوانه,خرید پستی,خرید اینترنتی ارزان,خرید پستی ارزان تیشرت خندوانه,تیشرت خندوانه,قیمت تیشرت خندوانه 

تیشرت خندوانه 1

با برنامه جذاب و خنده دار خندوانه آشنایی دارید ، جایی که رامبد جوان با مهمان های مختلف و آیتم های متفاوتش سرگرمی و شادی را به خانه ها می آورد ، ازین رو تیشرت خندوانه با تضمین کیفیت و قیمت مناسب برای شما آماده فروش شده است ، شما می توانید این محصول را با اطمینان از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یکبار امتحان کنیم. از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الکترونیک. اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود. کمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میکنند. ایده هایی که حاصل تلاش و فکر یک تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اکثر موارد با موفقیت روبرو میشوند. اینبار تی شرت خاطره انگیز و بسیار زیبای سال را بپوشید! تیشرت خندوانه فوق العاده شیک و دوست داشتنی ، دارای جنس فوق العاده عالی، تهیه شده از بهترین الیاف می باشد

تیشرت خندوانه

  ویژگی های کلیدی:

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل

نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا

رنگ بندی : سفید

سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان و خانم ها

دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

قیمت محصول: 35,000 تومان

تیشرت خندوانه 3

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است. موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است، و در اصل برنامه‌ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نمانده است. و هفته‌ای چند شب یک استند آپ کمدین به برنامه می‌آید، همچنین میهمانان دیگری نیز دارند و این افراد، افراد موفقِ جامعهٔ ایرانی هستند. این برنامه به برترین لبخند تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم خواهد کرد، در این برنامه میهمانان باید پنج ثانیه به دوربین خیره بمانند و لبخند بزنند.

هر شب در برنامه آهنگ برنامه را همگی با صدای بلند می‌خوانند. خواننده و آهنگساز این آهنگ حبیب بدیری است. این برنامه یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۳۹۳ معرفی شد.

سری اول این برنامه در ۳ آبان ۱۳۹۳ با نقش آفرینی رامبد جوان در نقش جد بزرگ و حضور عوامل سریال خانه سبز پایان یافت و سری دوم آن از ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ با دکور جدید به روی آنتن رفت. خندوانه هر شب ۱۰۰ تماشاچی از کسانی که با خندوانه تماس گرفته‌اند را به صورت رایگان در خود جای می‌دهد. در سری اول برنامه نیما شعبان نژاد در نقش کاراکترهای مختلف همچون آقای کجوکی و .. به ایفای نقش پرداخت. در سری دوم عروسک جناب خان نیز اضافه شد.

تیشرت خندوانه 4

برای اطمینان از ماندگاری تی شرت خود، لطفا از دستورالعمل شستشوی زیر استفاده کنید:
ابتدا تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و با آب سرد (حداکثر 30 درجه سانتی گراد) شستشو دهید
تی شرت را خشکشویی نکنید استفاده از ماشین لباسشویی برای خشک کردن تی شرت توصیه نمی شود
برای اتو کردن نیز تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و از بخار استفاده نکنید
استفاده از مواد شوینده ی مایع باعث .افزایش عمر تی شرت می شود

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل
نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا
رنگ بندی : سفید
مدل یقه : هفت

سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان
دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی
روش شستشو : قابل شستشو در ماشین لباسشویی
محصول کشور: ایران
سایز طرح چاپی : 12.5X20

قیمت محصول: 35,000 تومان