خرید پستی کارتون سندباد

فروش اینترنتی کارتون سندباد با قیمت ارزان

خرید پستی کارتون سندباد,فروش اینترنتی کارتون سندباد با قیمت ارزان,خرید پستی کارتون سندباد,خرید اینترنتی کارتون سندباد,خرید کارتون سندباد با قیمت ارزان,خرید اینترنتی کارتون سندباد,کارتون سندباد,خرید اینترنتی کارتون سندباد,خرید کارتون های دهه 60,خرید کارتون های دهه 60 با قیمت مناسب,خرید اینترنتی کارتون Sindbad The Sailor,خرید کارتون سند باد ,خرید پستی کارتون,فروشگاه فروش کارتون کودکی,

کارتون سندباد 4
کارتون های دهه 60 همگی جذاب هستند ، چرا که خیلی از افراد با آن خاطره دارند و با این کارتون ها بزرگ شده اند ، کیفیت کارتون ها در آن زمان بالاتر از امروز بوده است ، کارتون سندباد و ماجراهای وی را همه می شناسید ، از این رو ما تصمیم گرفتیم تا این کارتون خاطره انگیز را برای شما آماده فروش کنیم ، در صورتی که قصد خرید دارید بر روی خرید پستی کلیک کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. این محصول قابل پخش در همه دستگاه های خانگی می باشد.

سندباد (Sindbad The Sailor) به ژاپنی (アラビアンナイト シンドバットの冒険) یک انیمه ۵۲ قسمتی به کارگردانی فومیئو کوروکاوا که برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ اکران گردید. داستان این مجموعه بر اساس داستان سندباد است. سندباد در اواخر دهه شصت و اوایل هفتاد خورشیدی از طرفداران بسیاری برخوردار بوده است.

قیمت : ۱۶,۰۰۰ تومان

کارتون سندباد

کارتون سندباد یکی از زیباترین کارتون های دوبله شده در ایران است.

این کارتون از جمله کارتون هایی بود که هر کسی با هر سنی را مجذوب خود می کرد.حتما همتون کارتون سندباد رو دیدید که داستان یک پسر ماجراجوی اهل بغداده که در هر قسمت با اتفاقات عجیب و موجوداتی تخیلی مواجه می شه. برخی از شخصیت های داستان عبارتند از: سندباد، شیلا، علی بابا، حسن.

کارتون سندباد 2

سندباد سفرهایش را با کشتی آغاز میکند.او نامه ای به پدرش مینویسد به همراه همراهان همیشگی اش علی بابا ، یک راهزن خوش قلب و در ذهن کودکی ما خوش تیپ و بابا علاالدین ، پیرمرد مهربان و دانا ، و شیلا دوست و همدم سندباد ، دختری که در کودکی به طلسم یک جادوگر خبیث به یک کلاغ تبدیل شده است، بزرگترین و جالبترین وقایع زندگی خود را تجربه میکند. سندباد و ماجراهای زیبای مبارزه با انواع طلسم و جادو و دیو و پری و ما را با دنیای تخیلی خود همراه میکند.

کارتون سندباد 3

مشخصات کارتون :

این کارتون از شرکت سازنده کارتون خریداری شده و به آن دوبله فارسی افزوده شده.

نام کارتون : ماجراهای سند باد (کامل) - کیفیت عالی

کیفیت صدا و تصویر : بسیار بسیار عالی - حتی بالاتر از نسخه موجود در صدا و سیما

زبان : دوبله فارسی

فرمت : DVD

قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر

عرضه شده در : 6 DVD

این کارتون بصورت دو صدایی میباشد !

قیمت : ۱۶,۰۰۰ تومان