خرید پستی ساعت کماندویی G SHOCK

خرید اینترنتی ساعت کماندویی جی شاک با قیمت مناسب

خرید پستی ساعت کماندویی G SHOCK,خرید اینترنتی ساعت کماندویی جی شاک,خرید اینترنتی ساعت جی شاک,خرید ساعت کماندویی,خرید پستی ساعت کماندویی ارزان,خرید اینترنتی انواع ساعت مچی,ساعت مچی جی شاک,خرید اینترنتی ساعت مچی جی شاک, G SHOCK,خرید ساعت  G SHOCK جدید,ساعت اینترنتی جی شاک,خرید پستی ساعت جی شاک ارزان,جی شاک کماندویی,ساعت کماندویی G SHOCK ارزان

ساعت جی شاک کماندویی 3

ساعت جی شاک طرفداران زیادی دارد ، مدل های مختلفی از این مارک در فروشگاه موجود می باشد ، امروز مدل دیگری از ساعت های جی شاک را برای شما عزیزان آماده فروش کرده ایم ، ساعت جی شاک کماندویی یک ساعت طرح جالب می باشد که انتخاب افراد با سلیقه می باشد ، قیمت این ساعت مناسب بوده و شما در صورت نارضایتی می توانید تا 7 روز پس از خریداری محصول را برگشت بزنید.

ساعت کماندویی G- SHOCK

کمپانی ژاپنی کاسیو، در میان ساعت‌های تولیدی خود، مجموعه های مختلفی را ایجاد کرده است که سلایق و صد البته کاربردهای مختلف را تا حد ممکن پوشش دهد و پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی باشد. سری جی شاک ساعت‌های کاسیو مخصوص افرادی است که تحرک و فعالیت روزانه زیادی دارند و نیاز به یک ساعت بسیار مقاوم دارند که امکانات متعددی نیز داشته باشد.

ساعت کماندویی G- SHOCK یک ساعت بسیار کامل، خوش ساخت و البته زیبا است که به خاطر قطر 53.5 میلی متری خود بیشتر مناسب افرادی است که مچ بزرگ‌تر از اندازه متوسط دارند. به علت استفاده از رزین در ساخت این ساعت، وزن آن تنها 93 گرم است که برای ساعتی با این ابعاد مناسب به نظر می‌رسد. امکانات این ساعت بسیار متعدد است که به طور مثال می‌توان به مواردی چون دماسنج، فشار سنج، ارتفاع سنج، تنظیم زمان به صورت رادیویی در برخی از کشورهایی که فرستنده رادیویی مخصوص در آن‌ها وجود دارد، شارژ خورشیدی و موارد دیگر اشاره کرد.

خـرید پستی >> قیمت فقـط :36000 تـومان

ساعت جی شاک کماندویی 5

ساعتهای جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک ورزشکاران حرفه ای نظامیان شکارچیان گردشگران وکوهنوردان طراحی شده ساعتهایی که بتوانند در شرایط غیر عادی به راحتی کارکنند ومشکلی نداشته باشند

ساعت جی شاک کماندویی

همه جذابیت شما به ساعت شماست ....
هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....
آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.
ساعت ضد ضربه

ساعت جی شاک کماندویی 2

ساعت جی شاک
با بهترین کیفیت ممکن
برای اولین بار در ایران
یک مدل فوق العاده مناسب برای پسران امروزی

خـرید پستی >> قیمت فقـط :36000 تـومان