خرید اینترنتی تیشرت پایتخت

فروش پستی تیشرت سریال پایتخت از فروشگاه Shop MNow

فروش پستی تیشرت سریال پایتخت,خرید اینترنتی تیشرت پایتخت,خرید پستی تیشرت پایتخت,خرید اینترنتی تیشرت پایتخت,خرید اینترنتی تیشرت,خرید تیشرت چهار فصل,خرید تیشرت سریال پایتخت 4,خرید اینترنتی تیشرت چهار فصل ارزان,خرید اینترنتی تی شرت پایتخت 4,خرید پستی انواع تیشرت مردانه,خرید اینترنتی تیشرت پایتخت,خرید پستی تیشرت,خرید اینترنتی تیشرت تابستانه

تیشرت پایتخت 3

سریال پایتخت طرفداران زیادی در بین مردم باز کرده است ، از همین رو 4 شماره از سریال پایتخت تا به امروز ساخته شده است ، تیشرت پایتخت هم برای هواداران این سریال دوست داشتنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا آماده فروش شده است ، شما می توانید این تیشرت را برای 4 فصل استفاده کنید و از ضمانت کیفیت پارچه اطمینان داشته باشید.

تیشرت پایتخت

  ویژگی های کلیدی:

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل

نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا

رنگ بندی : سفید

سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان و خانم ها

دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی

قیمت محصول: 35,000 تومان

تیشرت پایتخت 5

پس از پایان یافتن سریال پایتخت ۳ به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی همسرش سیروس مقدم زمزمه هایی برای ساخت سریال پایتخت ۴ آغاز شد. سریال پایتخت یک تا سه که در ایام تعطیلات نوروزی سال های ۹۰ ،۹۲ و ۹۳ از شبکه اول سیما پخش شده بود آن چنان محبوبیت و رضایتی را برای بینندگان رقم زده بود که بارها از شبکه های مختلف سیما به بازپخش آن پرداختند. محسن طنابنده نویسنده سریال پایتخت بارها اعلام کرده بود که به دلیل استحکام و قوام شخصیت ها و موضوع داستان امکان ساخت سریال پایتخت تا سری ۱۰۰۰ هم وجود دارد.

تیشرت پایتخت 4

پایتخت یک
پایتخت یک روایت خانواده نقی معمولی بود که به دلیل تحصیل همسرش در یکی از دانشگاه های تهران مجبور شده بودند که از علی آباد به تهران مهاجرت کنند که در این بین مسائل و مشکلات گوناگونی برای آنها رقم خورد که بر جذابیت داستان می افزود . لهجه شیرین مازنی نقی معمولی ، پسر خاله اش ارسطو و پدرش بابا پنجعلی در سریال پایتخت یک سبب شد تا تکه کلام های زیادی از جمله زنته ، لیلائه ، حساس نشوو و …. در جامعه رواج بگیرد.
پایتخت دو
ماجرای پایتخت ۲ اینگونه روایت شد که ارسطو پسر خاله ی نقی معمولی با بازی احمد مهرانفر با کامیونش تصادف کرده و دچار مشکلات روحی شده بود و نقی هم در یک کارگاه گنبد و گلدسته سازی مشغول به کار بود تا اینکه یک بار گنبد و گلدسته برای نصب در شهرستان قشم به ارسطو داده شد و خانواده نقی هم در این سفر با ارسطو همراه شدند و پس از عبور از شهر های مختلف از جمله تهران گنبد و گلدسته را به قشم بردند.
پایتخت سه
پایتخت سه با عروسی ارسطو با یک دختر تهرانی آغاز شد که در شب عروسی سقف خانه نقی که محل برگزاری عروسی بود ریزش کرد و عروسی بهم خورد و کلیپ عروسی ارسطو باعث مسخره شدن او در همه جا شد. در بخشی از سریال بهبود شوهر خواهر نقی که در محیط بانی مشغول خدمت بود از ناحیه کمر مجروح شد و همچنین حضور نقی در مسابقات کشتی بزرگسالان داستان هایی بود که روند داستان در سریال پایتخت سه را جلو می برد. رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ، ازدواج ارسطو با یک خانم چینی به اسم چوچانگ ، اوس موسی از داستان های فرعی بودند که به جذابیت داستان می افزودند.

قیمت محصول: 35,000 تومان

تیشرت پایتخت

داستان پایتخت چهار
همانطور که همه ما می دانیم به دلیل تقارن نوروز ۹۴ با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) امکان ساخت و پخش سریال پایتخت ۴ در تعطیلات نوروزی ۹۴ نبود و این موضوع از زبان عوامل سریال پایتخت بارها عنوان شده بود ولی چیزی که از ظاهر امر پیداست قرار بر این است سریال پایتخت چهار در ماه بندگی خدا ماه رمضان میهمان ما شود. سریالی که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون برای چهارمین بار رقم خواهد خورد شاید پیش از این سریال های به فصل سوم رسیدن ولی موفق نبوده اند ولی پایتخت تجربه موفقی را رقم زده است. باید سری چهارم آن را با تمامی تغییرات احتمالی مشاهده کرد و نظر داد.
«سیروس مقدم» گفت: در عیادتی که از مقام معظم رهبری داشتم، ایشان پایتخت‌ها را اثری ایرانی دانستند و فرمودند که راوبط سالم خانواده‌های ایرانی و فرهنگ ایرانی در این اثر به خوبی دیده می‌شود.

تیشرت پایتخت
همه ما دوست داریم تا جدیدترین ها را داشته باشیم و یا آنها را حداقل یکبار امتحان کنیم. از لباس و مدل مو گرفته تا گوشی و وسایل الکترونیک. اما این نوآوری و جذابیت وقتی در مدل و روش باشد بسیار خواستنی تر میشود.
کمپانی های بزرگ و معتبر از سالها قبل با در نظر گرفتن این نیاز به نوآوری و جدید بودن، به سرعت محصولاتی متفاوت و حتی در برخی موارد عجیب به بازار عرضه میکنند. ایده هایی که حاصل تلاش و فکر یک تیم با سابقه و با تجربه هستند و در اکثر موارد با موفقیت روبرو میشوند. اینبار تی شرت خاطره انگیز و بسیار زیبای سال را بپوشید! تیشرت پایتخت فوق العاده شیک و دوست داشتنی ، دارای جنس فوق العاده عالی، تهیه شده از بهترین الیاف می باشد

قیمت محصول: 35,000 تومان

تیشرت پایتخت 6

برای اطمینان از ماندگاری تی شرت خود، لطفا از دستورالعمل شستشوی زیر استفاده کنید:
ابتدا تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و با آب سرد (حداکثر 30 درجه سانتی گراد) شستشو دهید
تی شرت را خشکشویی نکنید استفاده از ماشین لباسشویی برای خشک کردن تی شرت توصیه نمی شود
برای اتو کردن نیز تی شرت را به صورت پشت و رو درآورده و از بخار استفاده نکنید
استفاده از مواد شوینده ی مایع باعث .افزایش عمر تی شرت می شود

نوع پارچه : سوپر فلامنت مناسب برای چهار فصل
نوع چاپ : تمام رنگ - ترکیبی از بکار گیری ماشین آلات روز دنیا
رنگ بندی : سفید
مدل یقه : هفت
سایز بندی : در سه سایز مدیوم ، لارج ، ایکس لارج ویژه آقایان
دارای ضمانت کیفیت پارچه + تضمین ثبات رنگ دائمی
روش شستشو : قابل شستشو در ماشین لباسشویی
محصول کشور: ایران

قیمت محصول: 35,000 تومان