خرید اینترنتی سر شیر ال ای دی حساس به دما

خرید پستی LED Faucet Light با قیمت مناسب

خرید اینترنتی سر شیر ال ای دی حساس به دما,سر شیر ال ای دی,خرید پستی سر شیر led,خرید اینترنتی تغییر رنگ بر اساس دمای آب,خرید سرشیر رنگی,خرید پستی سرشیر رنگی,خرید اینترنتی سر شیر رنگی ال ای دی,خرید پستی سر شیر چراغ دار,خرید اینترنتی سر شیر حساس به دما,خرید سر شیر حساس به گرما,خرید پستی سر شیر سنسور دار,خرید اینترنتی سر شیر ,خرید اینترنتی  LED Faucet Light

سر شیر led

تکنولوژی جدیدی که می تواند بدون نیاز به هیچ منبع تامین برقی دمای آب را برای شما مشخص کند ، سه رنگ موجود در ال ای دی این دستگاه باعث شده است تا بازه دمایی آب را به راحتی برای شما نمایان کند ، رنگ های سبز و آبی و قرمز موجود در این دستگاه هر یک دمای مشخصی را برای آب تعیین می کند ، این دستگاه کارآمد منزل را می تواند از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید.

سر شیر ال ای دی حساس به دما

LED Faucet Light

آخرین تکنولوژی روز در منزل و محل کار شما

تغییر رنگ بر اساس دمای آب با سه رنگ آبی، سبز و قرمز

بدون نیاز با باطری، تامین روشنایی با استفاده از انرژی آب

قیمت : 23000 تومان

سر شیر آب رنگی

تنظیم دمای آب، رنگ و نور متناسب با آن هنگام استفاده

از شیر آب را به سرشیر ال ای دی بسپارید ...

سرشیر ال ای دی بدون نیاز به برق و باطری کار می کند

این محصول به قدری هوشمندانه طراحی شده است که

انرژی لازم را از نیروی فشار آب تهیه می کند

خرید سر شیر آب

سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول

حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارند

بدون نیاز به تست کردن آب از دمای آن مطلع شوید...

زیبا تر کردن محیط آشپزخانه و سرویس بهداشتی

ایجاد آرامش با استفاده از رنگ متناسب با دمای آب

بدون هیچ صدایی در هنگام استفاده

و

نصب آسان

قیمت : 23000 تومان

فروش پستی سر شیر آب

سر شیر ال ای دی ، جالب ترین محصول بهداشتی در دنیاست که با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خودش ، لذت و آرامش را به شما هدیه میدهد ، این محصول با قابلیت هایی که دارد توجه بسیاری از مردم را در ژاپن و امریکا به خودش جلب کرده است، تجربه باور نکردنی استفاده از این محصول، ظرف مدت کوتاهی باعث محبوبیت و فروش بالای آن در اروپا و امریکا شده است...
اما واقعا چه چیزی باعث فروش و اسقبال مردم از این محصول شده؟ حتما از خودتان می پرسید "سر شیر ال ای دی " چیست؟ در پاسخ کوتاه و مختصر باید گفت: یک سرشیر جالب و دوست داشتنی هست که رنگ آب خروجی از آن با دمای آب تغییر می کند. اگر آب سرد باشد رنگ آبی، آب داغ رنگ قرمز و آب با دمای متوسط رنگ سبز روشن خواهد شد.

فروش led شیر آب

در دمای بین 20 تا 31 درجه رنگ آب خروجی از شیر سبز می باشد

در دمای بین 32 تا 43 که مناسب ترین دما ست آب به رنگ آبی در می آید

و در دمای بین 44 تا 50 شما شاهد رنگ قرمز خواهید بود و

بالاخره اگه دمای آب بالاتر از این برود و آب خیلی داغ بشود

"سر شیر ال ای دی" با رنگ قرمز چشمک زن به شما هشدار می دهد ...

قیمت : 23000 تومان

فروش ال ای دی آّب

این سرشیر ال ای دی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز ساخته شده است، سنسورهای مخصوص به کار رفته در این محصول ، حساسیت بالایی نسبت به دمای آب دارند و متناسب با درجه حرارت آب ، رنگ آب خروجی از شیر را تغییر می دهند ، در حقیقت لامپهای ال ای دی فوق العاده پیشرفته ای که در این سرشیر دوست داشتنی و شگفت انگیز استفاده شده متناسب با درجه حرارت آب تغییر می کند و آب خروجی از شیر به رنگ های مختلف دیده میشود.
رنگ های آبی ، قرمز و سبز رنگ های اصلی موجود در طبیعت هستند که بیشترین تاثیر را بر دستگاه عصبی انسان می گذارند، "سر شیر ال ای دی" با استفاده از این رنگ ها و متناسب با دمای آب تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه و دستگاه عصبی شما دارد و باعث آرامش و لذت شما میشود.

قیمت : 23000 تومان