خرید پستی عروسک تام سخنگو تمام لمسی

فروش عروسک تام سخنگو تمام لمسی از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی عروسک تام سخنگو تمام لمسی,فروش عروسک لمسی,عروسک های لمسی,انواع عروسک های لمسی,عروسک لمسی تام,تام سخنگو,فروش عروسک تام سخنگو,فروش پستی عروسک تام سخنگو,عروسک تام سخنگو تمام لمسی,فروش عروسک تام سخنگو,فروش پستی عروسک دخترانه,خرید پستی عروسک پسرانه,خرید پستی عروسک تام,tom,عروسک Tom,

تام سخنگو

کسانی که گوشی های هوشمند دارند می دانند که تام سخنگو یک برنامه بسیار بامزه و جذاب می باشد که طرفداران زیادی دارد ، چرا که می تواند با شما صحبت کند و صحبت های شما را مو به مو با زبان شیرین خود بازگو کند ، این بار عروسک تمام لمسی تام سخنگو ، بله درست دیده اید ، عروسک تمام لمسی تام سخنگو با ویژگی های منحصر به فرد برای شما عزیزان و کودکان شما ، بهترین هدیه در نزدیکی شماست.

ویژگی های کلیدی:

قابلیت ضبط و پخش صدا
رده مصرف: خردسال ، کودک ، نوجوان
درجه کیفیت: عالی
لمسی
منبع تغذیه : باتری قلمی

قیمت محصول: 55,000 تومان

خرید تام سخنگو

 مشخصات :

ابعاد : 115*160*300 mm

وزن : 215 گرم

بسته بندی : وزن بسته بندی : 420 گرم

جنس :  پلاستیک سخت

رده بندی:  خردسال ، کودک ، نوجوان

قابلیت حرکت : قابلیت پخش صدا

توضیحات صدا : قابلیت پخش صدا و موزیک با لمس عروسک

کلید ON/OFF 

ضبط و پخش صدا

منبع تغذیه : 3 عدد باتری قلمی AA

قیمت محصول: 55,000 تومان

فروش تام سخنگو

بازى وسیلهٔ ارتباط با کودک است، با استفاده از بازى مى‌توان با کودکان رابطه برقرار نمود.در کودکان به‌علت اینکه از لحاظ کلامى به پختگى لازم نرسیده‌اند بازى مى‌تواند وسیلهٔ مؤثر برای ارتباط باشد، الفت و مؤانست با کودک از طریق بازى به راحتى صورت مى‌گیرد.امروزه اسباب بازی هایی نیز طراحی و توزیع شده اند که فقط نقش اسباب بازی را ندارند.بلکه باعث رشد خلاقیت‌ها,ایفای نقش‌درمانی،موثر در رشد شخصیت کودکان,کمک به درک تشخیص کودک,تقویت اعتمادبه‌نفس و همچنین  رشد ذهنی می شوند.
به طور کلی کودک از طریق بازى علاقهٔ اجتماعى  را که نمادى از ظرفیت انسان براى تعامل با اجتماع است را یاد مى‌گیرد.

از گذشته‌های دور نسبت به "بازی" نگرش‌های مثبت و منفی وجود داشته است. عده‌ای بازی را صرف بی‌هدف انرژی‌های انباشته شده، لذت آنی و رفتارهای زائد و بیهوده تلقی کرده‌اند؛ در حالی‌که، برخی از آن را زیباترین و پاک‌ترین فعالیت در جهت شکوفایی و رشد کودک می‌دانند.

 کودک ما در حین بازی با عروسک مهارت‌هایی را برای ایجاد ارتباط با دیگران به دست می‌آورد. توقعات دیگران از خود را در حین عروسک‌بازی ارزیابی و آرزوهای خود را نیز ابراز می‌کند. این راهی برای شناخت او از زندگی و مسائل آن است.

کودک در حین بازی عروسکش را بغل می‌کند، به گردش می‌برد، به او غذا می‌دهد، این اعمال فرصت تمرین و تکرار حرکات فیزیکی را برای کودک فراهم می‌آورد و بالطبع او را در به کارگیری اعضایش صاحب تجربه می‌کند.
علاوه بر این، کودک در حین بازی خود را در موقعیت‌های اضطراب‌آور و ترسناک قرار می‌دهد و با همراهی عروسک به جست‌وجوی راه‌حل می‌پردازد و از این طریق تسلط خود را بر موقعیت‌ها افزایش می‌دهد.

قیمت محصول: 55,000 تومان

خرید تام

و اما حرف آخر :

کودکان با عروسک ها به خودی خود ارتباط برقرار می کنند حال اگر عروسک سخنگو هم باشد و کلمات را همراه کودک تکرار کند این ارتباط بسیار مهیج و دوست داشتنی و سرگرم کننده خواهد شد. گربه اندروید سخنگو صدای کودک شما را ضبط و پس از چند لحظه پخش می کند و این برای کودک عزیز شما بسیار عالی خواهد بود.این عروسک نه تنها به کودک شما شوق و اشتیاق بازی کردن میدهد بلکه با گستردگی در تکرار لغات و جملات,کودک شمارا وادار به تکلم می کند که همین باعث بهتر درک کردن لغات و جملات توسط ذهن کودک شما می گردد.

منبع تغذیه این اسباب بازی تنها 3 باتری قلمی می باشد. این اسباب بازی از بسته بندی فانتزی زیبا برخوردار بوده و برای هدیه مناسب است.

قیمت محصول: 55,000 تومان