خرید پستی دزدگیر پدالی Door Stoper

خرید اینترنتی دزدگیر پدالی از فروشگاه شاپ می نو 

خرید پستی دزدگیر پدالی Door Stoper,دزدگیر پدالی,خرید دزدگیر پدالی,خرید دزدگیر منزل,خرید دزدگیر برای در,خرید اینترنتی دزدگیر,انواع دزدگیر منزل,دزدگیر برای خونه,خرید اینترنتی دزدگیر اماکن,خرید پستی لای دری,فروش ارزان ترین دزدگیر منزل,برای منزل چه دزدگیری بخرم,مشاوره برای خرید دزدگیر منزل,دزدگیر پدالی Door Stoper,خرید دزدگیر پدالی Door Stoper

خرید دزدکیر منزل

یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید امنیت منازل و مکان هایی هست که حریم خصوصی شما محسوب می شود ، دزدگیر پدالی یک محصول کاملا استاندارد و مهندسی شده می باشد که برای حفاظت از منزل از آن می توانید استفاده کنید ، به محض ورود افراد مزاحم به داخل اتاق صدای آژیر این دستگاه به صدا در خواهد آمد. شما می توانید این محصول را در صورت خرید نقدی از 10%تخفیف بهره مند شوید.

وسیله ای کاملا کاربردی برای کسانی که می خواهند ازمزاحمت ها و دزدی های منازل ،محل کارو... در امان باشند استفاده از دزدگیر پدالی بسیارآسان بوده وتنها با باطری کار می کند وکافی است آنرا روی سنسور مورد نظر تنظیم کرده وجلوی ورودی در قرار دهید به محض اقدام برای باز کردن دراز باز شدن درو ورود شخص به داخل  جلوگیری کرده  وبلافاصله صدای آژیر آن به صدا در می آیدو شما می توانید از ورود افراد غریبه به داخل منزل وهر جای دیگر جلوگیری نمایید.

این دزد گیر دارای سنسورهای مغنا طیسی  با حساسیت بالاست که شما می توانید آنرا روی درجه های با حساسیت بالا ، متوسط وپایین تنظیم نمایید . بعد از باز شدن در؛ دزد گیر پدالی آژیر بلند ممتد میکشد و روی زمین ثابت میشود تا از ورود شخص جلوگیری کنید.

قیمت : 25,000 تومان

خرید دزدگیر پدالی

پادری دزدگیر Door Stop Alarm وسیله ای جدید و کاربردی است برای تمامی کسانیکه می خواهند از دزدی های منازل و ادارات و .... در امان باشند این دزدگیر قابل استفاده با باتری می باشد ، استفاده از پادری دزدگیر Door Stop Alarm بسیار ساده و راحت است و هیچ تخصصی نمی خواهد تنها آن را رو سنسور مورد نظر تنظیم نمایید و پشت درب و پنجره و .... قرار داده ، به محض باز شدن درب نه تنها اجازه ورود شخص را به داخل نمیده بلافاصله صدای آژیر آن بلند میشه و شما می توانید اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود افراد غریبه را انجام دهید ، سنسور های مغناطیسی بسیار حساس و قابل تنظیم آن ، این محصول را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید.

پادری هشدار دهنده به امنیت شما در منزل در مواقعی که خواب هستید یا اینکه تنها هستید کمک میکند بمحض اینکه کسی بخواهد در را باز کند آژیر بلند ممتد میکشد و روی زمین ثابت میشود تا از ورود شخص جلوگیری کند

قیمت : 25,000 تومان

دزدگیر خونه

ویژگی های پادری دزدگیر و هشدار دهنده Door Stop Alarm :

وسیله ای کوچک و کارآمد
قابل استفاده با باتری ( باتری 9 ولت کتابی )
حمل آسان
با باز شدن درب ، پنجره و ... صدای آژیر آن بلافاصله بلند می شود
دارای سنسورهای مغناطیسی بسیار حساس ( 3 درجه سنسور قابل تنظیم )
قابل استفاده برای درب ، پنجره ، کمد و .....
حساسیت صدا 120 db
مناسب برای تمام افرادی که می خواهند از ورود اشخاص به داخل منزل یا اتاق جلوگیری کنند

قیمت : 25,000 تومان

فروش دزدگیر پدالی

وسیله ای کوچک وکارآمد

با باز شدن درب  صدای آژیر آن  بلافاصله بلند می شود

حساسیت صدا db120

قابل تنظیم در 3 درجه سنسور بالا ، متوسط و پایین

قابل استفاده در منزل ، محل کار و...

dozdgir pedali

قیمت : 25,000 تومان