خرید پستی عروسک فامیل دور

فروش اینترنتی عروسک فامیل دور از فروشگاه Shop me now

خرید پستی عروسک فامیل دور,خرید عروسک,خرید عروسک کلاه قرمزی,خرید پستی انواع عروسک,خرید اینترنتی عروسک فامیل دور,خرید پستی عروسک مجموعه کلاه قرمزی,خرید عروسک برای دختر,خرید پستی عروسک برای پسر,عروسک پسر خاله,خرید انواع لوازم سرگرمی کودکان,خرید پستی لوازم روز

عروسک

خرید پستی عروسک فامیل دور- از زمانی که مجموعه کلاه قرمزی گسترده تر شد و شخصیت های کارتونی زیادی در آن بوجود آمد ، طرفداران بی شماری کسب کرده است ، در این نوشته قصد داریم عروسک جالب و بامزه آقای فامیل دور که خیلی هم بین مردم طرفدار داره رو با قیمت مناسب به فروش برسانیم ، این می تونه یه هدیه خود برای کودکان و اشخاصی باشه که دوستش داریم.

خرید پستی عروسک فامیل دور

شخصیت کارتونی لوتی منش

محبوب در بین خانواده های ایرانی 

قیمت مناسب و کیفیت بالا

عروسک فامیل دور را می توان به همراه کلاه قرمزی محبوب ترین عروسکهای سینما و تلویزیون ایران نامید. این دو عروسک بهمراه سازندگان خود ایرج طهماسب و حمید جبلی برای اولین بار در برنامه صندوق پستی در سال ۱۳۷۲ در قاب تلویزیون ظاهر شدند و تا هم اکنون در کنار ما حضور دارند و در برنامه های مناسبتی تلویزیون و فیلم های سینمایی، بیندگان خود را میخکوب می کنند.

قیمت : 25,000 تومان

عروسک فامیل دور

عروسک فامیل دور شخصیتی لوطی منش، پر حرف و فداکار و پر توقع دارد . این شخصیت عروسکی بدون هیچگونه چشم داشت و توقع و در بعضی مواقع به زور به دوستان خود کمک می کند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

خرید آسان و ارزان در فروشگاه شاپ می نو

قیمت : 25,000 تومان

خرید عروسک فامیل دور

عروسک فامیل با صورت کاملا پنبه توسط عوامل سازنده مجموعه کلاه قرمزی سفارش و تولید شده است و سعی شده تا بسیار شبیه به عروسک واقعی ساخته شود و از نظر قیمت هم مقرون بصرفه باشد. 

ویژگی های کلیدی:

 عروسک فامیل دور

  ابعاد : 35 در37 سانتیمتر

  وزن عروسک : 118

  جنس : پارچه پولیشی

  سازنده : کشور ایران

قیمت : 25,000 تومان