ژاکت مردانه Steno

ژاکت مردانه Steno 6

ژاکت مردانه Steno یک ژاکت مردانه شیک می باشد که جنس ا« از نخ پنبه بوده و ۴ دکمه و یقه هفت می باشد ، این ژاکت مردانه فری سایز بوده و در سایزهای ایکس و ایکس لارج موجود می باشد. در صورت خرید نقدی شما از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد. به شما توصیه می کنیم این ژاکت مردانه را از دست ندهید و تا انتها بافروشگاه شاپ می نو همراه باشید تا تصاویر و ویژگی های کامل این محصول را به شما معرفی کنیم.

ژاکت مردانه Steno

ویژگی های کلیدی:

جنس:نخ پنبه

قد ژاکت:۶۷ سانتی متر

عرض سینه:۴۷ سانتی متر

اندازه آستین:۶۵ سانتی متر

۴ دکمه 

یقه:هفت

سایز : فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

ژاکت مردانه Steno ژاکت مردانه Steno 2 ژاکت مردانه Steno 3

 مشخصات کامل 

نام : ژاکت مردانه Steno
جنس : نخ پنبه
نوع : ژاکت
سایز : فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

قد ژاکت : ۶۷ سانتی متر
عرض : ۴۷ سانتی متر
اندازه آستین : ۶۵ سانتی متر
یقه : هفت
بسته شدن : ۴ دکمه

ژاکت مردانه Steno 4 ژاکت مردانه Steno 5

معرفی اجمالی محصول:

ژاکت مردانه، جزو آن دسته از لباس‌هایی است که در دنیای مد، جایگاه ویژه‌ای دارد. این محصول دارای جنس عالی و سبک بوده و به زیبایی بر تن می‌نشیند. طرح و مدل این محصول بر گرفته شده از مدل‌های به روز بوده و خوش پوش بودن شما را به نمایش می‌گذارد.

با پوشیدن یک پیراهن در زیر آن یک استایل نیمه رسمی و با پوشیدن یک تیشرت در زیر آن یک استایل غیر رسمی را تجربه نمایید. این محصول در مشکی موجود بوده و می‌توانید با لباس‌های رنگی خود جلوه آن را بیشتر نمایید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک خرید پیامکی محصول – کلیک کنید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان