ساعت مچی MVMT مدل Morava

ساعت مچی MVMT مدل Morava 6

ساعت مچی MVMT مدل Morava دارای رنگ مشکی و نسکافه ای می باشد که تک موتوره می باشد ، این ساعت شیک در دو رنگ ارائه شده است که جنس قاب آن از فلز بوده و شما در صورت خرید نقدی می توانید از تخفیف برخوردار شوید. در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم با فروشگاه شاپ می نو همراه باشید و تصاویر کامل این محصول را تماشا کنید.

ساعت مچی MVMT مدل Morava

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند:چرم مصنوعی

جنس قاب:فلز

رنگ:مشکی،نسکافه ای

نوع قفل:سگکی

قطر صفحه:۴۰ میلیمتر

تک موتوره

ساعت مچی MVMT مدل Morava ساعت مچی MVMT مدل Morava 2 ساعت مچی MVMT مدل Morava 3

نام : ساعت مچی MVMT مدل Morava
نوع قفل : سگکی
موتور : تک موتوره

فرم صفحه : صفحه گرد عقربه ای
قطر صفحه : ۴۰ میلیمتر
جنس بند : چرم مصنوعی

رنگ بند ک مشکی،نسکافه ای

جنس قاب : فلز

روز شمار : ندارد
منبع انرژی : باتری

ساعت مچی MVMT مدل Morava 4 ساعت مچی MVMT مدل Morava 5

معرفی اجمالی محصول:

با گرم شدن بازار مد نوع طراحی ساعت ها هم فرق کرد. ساعت های زنانه و مردانه مشتریان را هدف می گرفتند و سعی می کردند به هر نحوی سلیقه  آن ها راضی و نظرها را به خود جلب کنند . نتیجه آن هم بازار متنوع امروز شد. ساعت مچی MVMT مدل Morava در دو رنگ مشکی و نسکافه ای جهت تطابق با سلایق مختلف موجود می باشد.

جنس بند این ساعت از چرم مصنوعی و جنس قاب آن از فلز تهیه شده است که دارای هماهنگی بسیار زیبای ترکیب رنگ بین بند و قاب و صفحه ساعت می باشد.این ساعت مچی دارای صفحه ای به قطر ۴۰ میلیمتر می باشد که تقریبا سایز بزرگ می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک خرید پیامکی محصول – کلیک کنید

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان