خرید پستی حراج بافت مردانه Yarin

حراج بافت مردانه Yarin

خرید پستی حراج بافت مردانه Yarin,حراج بافت مردانه Yarin,خرید بافت مردانه,خرید پستی بافت مردانه,خرید اینترنتی بافت مردانه ارزان yarin,فروش بافت حراج بافت مردانه Yarin,خرید بافت حراج بافت مردانه Yarin

حراج بافت مردانه Yarin 6

بافت مردانه Yarin یک بافت شیک می باشد که آستین بلند بوده و در رنگ های سرمه ای و جگری موجود می باشد ، فری سایز می باشد و مناسب افراد دارای سایز لارج و ایکس لارج بوده ، زیپدار است و بسیار شیک بوده ، این حراج را از دست ندهید.

ویژگی های کلیدی:

قد:۶۸ سانتی متر

آستین:۶۰ سانتی متر

آستین بلند کش بافت

یقه کشی

انتها کش بافت

زیپدار

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

رنگ بندی:سرمه ای،جگری

حراج بافت مردانه Yarin

به بخش پوشاک مردانه سر بزنید.

نام : بافت مردانه Yarin

جنسیت : مردانه
آستین : بلند کش بافت

سایز : فری سایز(مناسب برای لارج و ایکس لارج)

انتها : کش بافت
یقه : کشی
بسته شدن : زیپ
رنگ بندی: سرمه ای،جگری

سایزها:

قد : ۶۸ سانتی متر
عرض سینه : ۴۲ سانتی متر
عرض شانه : ۴۷ سانتی متر

آستین : ۶۰ سانتی متر

حراج بافت مردانه Yarin 2 حراج بافت مردانه Yarin 3

معرفی اجمالی محصول:

این بافت برای آقایان خوش پوشی طراحی شده که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. بافتی که از کاموایی با کیفیت مناسب تهیه شده و مدلی بسیار زیبا بر روی آن نقش بسته شده است. این بافت از گرمایی مطلوب بر خوردار می‌باشد. شما می‌توانید با لباس‌های اسپرت و یا غیر رسمی خود آن را ست نمایید. سایز‌بندی این محصول به صورت Free Size بوده که برای سایز‌های L_XL مناسب می‌باشد. 

بافت مردانه Yarin از بافت بسیار زیبا در سبک ارتشی طراحی و ساخته شده است.این بافت فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج) می باشد.قسمت های انتهای آستین و انتهای بافت برای حفظ گرما کش بافت می باشد.

حراج بافت مردانه Yarin 4 حراج بافت مردانه Yarin 5

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک خرید پیامکی محصول – کلیک کنید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان