خرید پستی سوئیشرت بافت مردانه Oksen

سوئیشرت بافت مردانه Oksen

خرید پستی سوئیشرت بافت مردانه Oksen,سوئیشرت بافت مردانه Oksen,خرید سویشرت مردانه,خرید بافت مردانه Oksen,خرید سویشرت پسرانه Oksen,خرید بافت زمستانه Oksen

سوئیشرت بافت مردانه Oksen 3

اگر به دنبال بافت مردانه مناسب هستید و دارای سایز ایکس و ایکس لارج می باشید ما به شما توصیه می کنیم توضیحات این محصول را از دست ندهید ، سوئیشرت بافت مردانه Oksen یک سویشرت شیک و خوش قیمت می باشد که از الیاف درجه یک در آن استفاده شده است. این محصول انتخاب مشکل پسندان است. با فروشگاه ما همراه باشید.

سوئیشرت بافت مردانه Oksen

بافت شکیل و مناسب فصل

فری سایز (مناسب برای سایز های لارج تا ایکس لارج)

استفاده از الیاف درجه یک 

انتخاب مشکل پسندان

به بخش لباس مردانه سر بزنید

سوئیشرت بافت مردانه Oksen

با خنک تر شدن هوا آنچه جوانان به دنبال آن هستند لباس هایی است که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده پوشش گرمی نیز داشته باشند. سوئیشرت بافت مردانه Oksen با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و فوق العاده شیک همان چیزیست که هر آقای مشکل پسند چه برای محل کار و چه برای بیرون و تفریح آن را انتخاب می نماید. ای سوئیشرت ها به رنگ مشکی و به صورت فری سایز ارائه شده اند که برای افراد از سایز لارج تا ایکس لارج مناسب می باشند.

سوئیشرت بافت مردانه Oksen 2

شلوار اسلش مردانه طرح Police

ویژگی های سوئیشرت بافت مردانه Oksen :
– جنس: بافت (استفاده از الیاف درجه یک)
– رنگ بندی: مشکی
– فری سایز (مناسب سایزهای لارج و ایکس لارج)
– دور آستین و انتها: کش بافت
– قد بافت: ۶۴ سانتی متر
– عرض شانه: ۴۳ سانتی متر

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان