خرید پستی کیف موبایل و کارت بانک

خرید پستی کیف موبایل,خرید کیف پول,خرید کیف موبایل,خرید کیف کمری,خرید کیف دستی,خرید اینترنتی کیف, کارت عابر بانک,فروش آنلاین کیف دستی

خرید پستی کیف موبایل

اگر به دنبال کیفی دستی که مناسب حمل و نقل موبایل و کارت های بانکی تان باشد، هستید این پست را دنبال کنید. ما در این پست محصولی بسیار خوب را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که به واسطه ی آن می توانید وسایل مورد نیاز خود را با خود حمل کنید، بدون آنکه سختی بکشید. این کیف جا برای گوشی های تا سایز ۵٫۵ اینچ را نیز دارد. برای خرید بر روی خریدپستی کلیک کنید و فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید.

کیف پول و موبایل دستی و کمری

دارای جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک

قابل استفاده به صورت دستی و کمری

برای گوشی های موبایل تا سایز ۵٫۵ اینچ

قابلیت گنجایش دو گوشی موبایل

قیمت محصول: ۱۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی کیف چرم پول و موبایل لاکچری

آیا از تعدد کارت های بانکی خود خسته شده اید و نمی دانید آنها را چگونه نگهداری کنید؟ آیا پول نقد شما در جیبتان مچاله شده و همواره آن را گم می کنید؟ آیا از انواع خش و کثیفی گوشی موبایل خود خسته شده اید؟ تمام این مشکلات تنها با یک محصول که هم اکنون در اختیار شما مشتری گرامی قرار می گیرد رفع خواهد شد. کیف پول و موبایل دستی و کمری، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل برای دو گوشی همراه است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا ۵٫۵ اینچ درون آن جا می گیرد.

اگر می خواهید از همین حالا شال محرم خود را تهیه کنید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید اینترنتی شال محرم طرح یا اباعبدالله

 

ویژگی های کیف پول و موبایل دستی و کمری:

– جای موبایل، پول و چندین کارت عابر بانک
– مناسب گوشی های موبایل تا سایز ۵٫۵ اینچ
– قابل استفاده به صورت دستی و کمری
– قابلیت گنجایش دو گوشی موبایل

– ابعاد ۱۶*۹ سانتی متر

 

قیمت محصول: ۱۹۰۰۰ تومان