خرید تیشرت یقه گرد شلوار Roland Garros

خرید تیشرت یقه گرد,تیشرت فری سایز,خرید اینترنتی ست تیشرت ارزان,خرید آنلاین تیشرت شلوار ست,بهترین شلوار سفید مردانه,جدید ترین طرح تیشرت مردانه

خرید تیشرت یقه گرد

می خواهیم در این پست شما عززان را با تیشرت و شلوار سفید رنگ بسیار با کیفیتی آشنا کنیم. اگر قصد خرید تیشرت و شلوار را برای خود دارید می توانید این ست را برای خود انتخاب کنید. جنس این ست از نخ پنبه می باشد. دیگر ویژگی های این ست را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.  بر روی این تیشرت این ست طرح جالبی وجود دارد که به زیبایی این تیشرت افزوده است.

 ویژگی های کلیدی :

جنس:نخ پنبه

تیشرت آستین کوتاه و یقه گرد

قد شلوار:۱۰۰ سانتی متر

فاق:۳۲ سانتی متر

قد تیشرت:۶۸ سانتی متر

شلوار دارای کمر کشی

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست تیشرت شلوار tommy مدل HILFIGER

نام ست تیشرت و شلوار Roland Garros
جنس نخ پنبه
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
تیشرت آستین کوتاه/یقه گرد
قد تیشرت ۶۸ سانتی متر
عرض سینه ۴۵ سانتی متر
قد شلوار ۱۰۰ سانتی متر
فاق ۳۲ سانتی متر
کمر دارای کمر کشی
دمپا جذب
جیب ۲ عدد

معرفی اجمالی محصول:

استفاده از پوشاک راحت و مناسب می تواند تجربه ی بسیار خوب و به یاد ماندنی در انجام فعالیت های ورزشی و روزانه برای ما داشته باشد. ست تیشرت و شلوار Roland Garros شامل یک تیشرت آستین کوتاه و شلوار می باشد.پارچه‌ی این لباس ورزشی، نرم و لطیف بوده و از جنس نخ پنبه می باشد که مانع از ایجاد هر نوع حساسیت پوستی میشود.

این ست ورزشی زیبا و کاربردی شامل یک تیشرت با قد ۷۲ و عرض ۴۹ سانتی متری و یک شلوار با قد ۱۰۱ و فاق ۳۵ سانتی متری می باشد که با توجه به ابعاد ذکر شده ، این ست ورزشی می تواند برای سایزهای لارج و ایکس لارج بسیار مناسب باشد.لازم به ذکر است که شلوار این لباس ورزشی دارای کمر کشی و دمپای جذب بوده که به استایل و فرم بهتر آن کمک می نماید.ست تیشرت و شلوار Roland Garros می‌تواند تن‌پوشی مناسب برای باشگاه ورزشی، منزل، مسافرت و…. باشد.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان