خرید اینترنتی ست رکابی و شلوارک Lepo 16

ست رکابی و شلوارک,خرید رکابی ارزان,فروش اینترنتی رکابی شلوارک,شلوارک رکابی جدید,بهترین رکابی تابستانه,جدیدترین رکابی شلوارک مردانه

ست رکابی و شلوارک

بار دیگر می خواهیم شما عززان را که در این فصل گرما به دنبال ست های راحتی هستید با ستی بسیار خوب آشنا کنیم که علاوه بر قیمت بسیار مناسب آن، دارای کیفیت خوبی نیز هم هست. اگر می خواهید ست شلوارک و رکابی خوب و راحتی را بر تن کنید می توانید این ست را انتخاب کنید. ویژگی های این ست زیبا و همچنین عکس های آن در ادامه مطلب آمده است که می توانید آنها را مشاهده کنید.

 ویژگی های کلیدی :

جنس رکابی:نخ پنبه

جنس شلوارک:دورس

قد رکابی:۷۷ سانتی متر

قد شلوارک:۷۵ سانتی متر

دارای کمر کشی

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

فاق:۳۰ سانتی متر

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

فروش ست شلوارک رکابی طرح BMW

مشخصات رکابی:

جنس نخ پنبه
قد ۷۷ سانتی متر
عرض سینه ۴۶ سانتی متر
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
آستین حلقه ای

مشخصات شلوارک:

جنس دورس
قد ۷۵ سانتی متر
فاق ۳۰ سانتی متر
کمر دارای کمر کشی
جیب ۲ عدد
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

معرفی اجمالی محصول:

ست رکابی و شلوارک Lepo 16 پارچه نرم و ظاهر و کیفیت خیلی خوبی دارد.شلوار این ست دارای کمرکشی پهن می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده باشد.رکابی این ست نیز دارای قد بلند می باشد.

ست رکابی و شلوارک Lepo 16 دارای پارچه نرم و لطیف نخی می باشد.شلوارک این ست برخلاف شلوارکهای دیگر،دارای فاق بلند می باشد که باعث میشود برای اکثر سایزها قابل استفاده و بسیار راحت باشد.جنس رکابی نخ پنبه و جنس شلوارک دورس می باشد.رکابی این ست دارای قد ۷۷ سانتی متری و آستین های حلقه ای بوده و شلوارک آن دارای قد ۷۵ و فاق ۳۰ سانتی متری و کمر کشی و ۲ عدد جیب می باشد که با توجه به ابعاد ذکر شده این ست رکابی و شلوارک در مجموع فری سایز بوده که برای سایزهای لارج و ایکس لارج مناسب می باشد.

  

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان