خرید قوزبند طبی real doctors

خرید قوزبند طبی,خرید قوزبند,خرید اینترنتی قوز بند,قیمت انواع قوزبند,خرید کمربند طبی شانه,فروش اینترنتی کمربند شانه,فروش نقدی قوزبند real

خرید قوزبند طبی

این قوزبند ، با طراحی متفاوت و بسیار کارآمد ساخته شده است که نگه دارنده طبی شانه وستون فقرات ، جلوگیری از خمیدگی و افتادن شانه ها ، فرم دهی مناسب برای ستون فقرات در قسمت شانه ، شکم ، سینه ، گردن و کتف را دارد.

 در طول روز بسیاری از افراد مجبور به نشستن و یا حتی حرکت مداوم هستند و این امر موجب خستگی بدن شما می شود . این خستگی به مرور زمان باعث تغییر در استایل صحیح بدن و در نتیجه ستون فقرات شما در نواحی مختلف نظیر گردن ، شانه ها ، کمر و … می شود . مشکلی که برای بسیاری از شما رخ داده است . حل چنین مسائلی با تصحیح نوع نشستن و همچنین راه رفتن امکان پذیر است . اما این کار به سادگی امکان پذیر نیست ، چرا که این عمل در ابتدا بسیار سخت و دشوار است و اغلب افراد ادامه نمی دهند و این به معنای پدید آمدن درد در مفاصل و فرم گیری نادرست بدن (ستون فقرات) است .

قیمت : ۳۸۰۰۰ تومان

خرید پستی

محصول مشابه:

خرید کمربند پزشکی کازمادیسک KOSMODISK

 
ما برای حل این مشکل به شما قوزبند طبی را معرفی و پیشنهاد می کنیم . این قوزبند به شکلی کاملاً متفاوت نسبت به محصولات مشابه خود طراحی و تولید گردیده است . طراحی این محصول به گونه ای می باشد که علاوه بر جلوگیری از به وجود آمدن خمیدگی در ناحیه شانه ها ، باعث فرم گیری مناسب ستون فقرات می شود . این قوزبند طبی ، درواقع باعث تصحیح در فرم ستون فقرات ، در حالت نشسته و ایستاده می شود . استفاده از قوزبند طبی رویال ، کار بسیار ساده ای می باشد و شما در حین استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد. نگهدارنده رویال یک قوزبند طبی با بهره گیری از علم پزشکی است که افتادگی شانه و خمیدگی کمر شما را به تدریج حل خواهد کرد، با خرید نگهدارنده رویال اندامی زیبا خواهید داشت و هنگام کار و فعالیت های روزمره شانه خود را در بهترین حالت نگه خواهید داشت.

 ویژگی های قوزبند طبی real doctors
•سبک و کم حجم
•فرم گیری مناسب در نواحی شانه ها ، گردن ، کمر و شکم
•قابل شست و شو
•جلوگیری از خمیدگی و افتادگی شانه ها
•جلوگیری از درد در نواحی کمر و گردن

 

 
بسیاری از افراد نظیر کارمندان ، دانشجویان و … برای انجام کارهای خود مجبور هستند به مدت طولانی پشت میز بنشینند که این کار موجب خستگی بدن و درنتیجه خمیدگی شانه ها می شود ، اما این خمیدگی تنها آسیب به ستون فقرات را سبب نمی شود ، بلکه این امر باعث خیره شدن بیشتر چشم ها نیز می شود که خود باعث ضعف و درد در ناحیه چشم می شود . بنابراین ، تغییر در استایل صحیح ستون فقرات مشکلات زیادی را پدید خواهد آورد . قوزبند طبی royal posture ، طراحی خاصی را دارد ، این قوزبند در قسمت کمر ، به صورت یک تکه ، همراه با یک کمربند چسبی می باشد که باعث فرم گیری مناسب در نواحی شکم ، کمر ، شانه ها ، سینه و همچنین گردن می شود . جنس پارچه نگهدارنده رویال به گونه ای انتخاب شده که هنگام استفاده هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد و جنس بسیار نرم و لطیفی دارد.

قیمت : ۳۸۰۰۰ تومان

خرید پستی