فروش ارزان شلوار اسلش مردانه RIVAN

فروش ارزان شلوار اسلش,خرید ارزان شلوار اسلش,شلوار ارزان اسلش,خرید اینترنیت شلوار اسلش,خرید نقدی شلوار کشس اسلش,قیمت شلوار اسلش,خرید اینترنتی شلوار اسلش

فروش ارزان شلوار اسلش

شلوار اسلش مردانه مدل RIVAN را در این پست قرار داده ایم که با آشنایی باکیفیت آن و قیمت مناسبی که دارد حتما شیفته ی آن خواهید شد و این شلوار زیبا را از شاناشاپ یا برای خود یا برای دوستان و عزیزان خود خریداری خواهید کرد. آقایان خوش سلیقه و خوش پوش درنگ نکنید و شلوار اسلش مردانه مدل RIVAN را از طریق لینک موجود در متن خریداری نمایید و از دریافت آن درب منزل و توسط پست در این گرمای تابستان لذت ببرید. نظر شما عزیزان را به تصاویر و ویژگی های دیگر این محصول در ادامه پست جلب میکنم.

اسلش مردانه برای آقایان خوش پوش
قد شلوار : ۱۱۶cm / فاق :۳۴cm
طرح عکس دار
جنس:نخ پنبه
فری سایز
رنگ بندی : سبز
دارای دو جیب در طرفین 
پاچه های کش دار
دارای کمر کشی پهن و بند داخلی

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

قیمت شلوار اسلش طرح Volkan

نام شلوار اسلش مردانه مدل RIVAN
جنس نخ – پنبه
قد ۱۱۶ سانتیمتر
فاق ۳۴ سانتیمتر
سایز فری سایز ( مناسب سایز لارج و ایکس لارج)
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی جهت تنظیم سایز
جیب دارای دو جیب در طرفین

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.شلوار مردانه RIVAN به دلیل طرح و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد. شلوار مردانه RIVAN یک شلوار گرم و راحت برای شماست.این شلوار به رنگ سبز و با طرحی زیبا دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پاچه های شلوار نیز  کشی و دارای دو جیب در طرفین می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

  

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان