خرید راحت ماگ سرامیکی مدل mg212

خرید راحت ماگ سرامیکی,ماگ ارزان,خرید ارزان ماگ,فروش نقدی لیوان دست دار,فروش نقدی ماگ سرامیکی,فروش اینترنتی ماک ارزان,قیمت انواع ماگ

خرید راحت ماگ سرامیکی

امروز می خواهیم ماگی بسیار خوب را برای شما عزیزان معرفی کنیم. اگر قصد دارید برای خود ماگ مخصوصی خریداری کنید تا از آن استفاده کنید ما در این پست ماگ بسیار زیبا را برای شما عرضه کرده ایم. این ماگ سرامیکی که طرح بسیار خوبی دارد و بخصوص برای دختر خانم ها استفاده می شود می تواند مدت ها شما را از داشتن یک ماگ باکیفیت بی نیاز کند.

اگر از تغییر رنگ دیواره‌ی داخلی ماگ خود در اثر نوشیدن چای و قهوه خسته هستید، باید محصولی را انتخاب کنید که به‌واسطه‌ی لعاب براق و باکیفیت دچار تغییر نشود. ماگ سرامیکی مدل mg212 با لعابی که روی سطح آن را پوشانده مانع از تغییر رنگ می‌َشود. این محصول دارای رنگ‌بندی متنوعی بوده و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا با هر سلیقه‌ای بتوانید رنگ مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید. این ماگ دارای بدنه‌ای از سرامیک است و با داشتن دسته مانع از انتقال مستقیم حرارت نوشیدنی به دست شما می‌شود. وجود درپوش مانع از تغییر دمای زودهنگام نوشیدنی شده و چای و قهوه شما برای مدت بیشتری گرم خواهد ماند. درپوش این ماگ به‌خوبی روی آن قرار گرفته و مانع از ورود عوامل خارجی از قبیل حشرات و آلودگی محیطی به داخل آن خواهد شد. بعد از استفاده قادر هستید تمام اجزای آن را در ماشین ظرف‌شویی بشوید.

قیمت: ۱۷۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی ماگ شیر

وزن ۰٫۳۹۰ kg
مشخصات فنی
ابعاد بسته‌بندی ۱۰ × ۱۲ ×۱۴ سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی ۳۹۰ گرم
تعداد یک عدد
نوع ماگ
گنجایش ۴۰۰ میلی‌لیتر
جنس سرامیک
سایر ویژگی ها ماگ دسته‌دار و کلاه دار سرامیکی
ابعاد ماگ: قطر دهانه ۱۰، ارتفاع ۱۲، طول با دسته ۱۵ سانتی‌متر
وزن ۳۵۰۰ گرم

• نوع: ماگ
• جنس: سرامیک

  

قیمت: ۱۷۰۰۰ تومان