خرید ارزان شلوار نخی اسلش مردانه مدل VFX

خرید ارزان شلوار نخی اسلش,خرید اینترنتی شلوار مردانه,شلوار اسلش جیب دار,فروش نقدی شلوار اسلش,شلوار طرح دار اسلش,شلوار راحتی پسرانه طرح اسلش

خرید ارزان شلوار نخی اسلش

در این پست بار دیگر می خواهیم شما را ب شلوار بسیار با کیفیتی آشنا کنیم که فری سایز بوده و در رنگ مشکی برای فروش قرار داده شده است. آقایان شیک پوش می توانند برای داشتن این شلوار اسلش بر روی خریدپستی کلیک نمایند و فرم خرید را تکمیل نمایند. این شلوار با قیمت بسیار خوبی عرضه می شود. ویژگی های دیگر و عکس های این شلوار اسلش زیپ دار را در ادامه خواهید دید.

اسلش مردانه برای آقایان خوش پوش
قد شلوار : ۱۱۶cm / فاق :۳۵cm
طرح زیپدار
جنس:نخ پنبه
فری سایز
رنگ بندی : مشکی
دارای پنج جیب در طرفین 
پاچه های کش دار
دارای کمر کشی پهن و بند داخلی

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید شلوار گلکسی اسلش Fomento

نام شلوار اسلش مردانه مدل VFX
جنس نخ – پنبه
قد ۱۱۶ سانتیمتر
فاق ۳۵ سانتیمتر
سایز فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج)
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی جهت تنظیم سایز
جیب دارای پنج جیب در طرفین
پاچه کشی جذب
ویژگی استفاده از زیپ در سر زانوها

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.شلوار مردانه VFX به دلیل طرح و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد.

شلوار مردانه VFX یک شلوار گرم و راحت برای شماست.این شلوار به رنگ مشکی و با طرح زیپدار دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پاچه های شلوار نیز  کشی و دارای پنج جیب در طرفین می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان