خرید اینترنتی کیف چرم پول و موبایل لاکچری

خرید اینترنتی کیف چرم پول,کیف پول چرم,کیف پول مردانه,خرید پستی پول کیف,خرید کیف موبایل چرم,قیمت انواع کیف موبایل,فرش اینترنتی کیف موبایل

خرید اینترنتی کیف چرم پول

در این پست می خواهیم شما را با کیف پولم مردانه آشنا کنیم. شما عزیزان اگر قصد خرید کیف مناسب برای پول و یا کیفی مخصوص موبایل دارید این پست را از دست ندهید. کیفی که در حال مشاهده آن هستید یکی از کیف های بسیار با کیفیتی است که در دو رنگ مشکی و قهوه ای به فروش خواهد رسید. این کیف دارای جاهای مختلفی برای نگهداری پول، موبایل و کارت بانکی دارد. تصاویر زیادی از این محصول را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید خوب تصمیم گیری کنید.

کیف چرم پول و موبایل لاکچری

دارای جای پول، موبایل و جای چندین کارت عابر بانک

طراحی زیبا و هوشمندانه

عرضه در رنگ های مشکی و قهوه ای

بسته بندی فوق العاده شکیل

قابل استفاده برای تمامی سایز موبایل ها

قیمت محصول: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی کیف پول آلوما والت

  

آیا از تعدد کارت های بانکی خود خسته شده اید و نمی دانید آنها را چگونه نگهداری کنید؟ آیا پول نقد شما در جیبتان مچاله شده و همواره آن را گم می کنید؟ آیا از انواع خش و کثیفی گوشی موبایل خود خسته شده اید؟
تمام این مشکلات تنها با یک محصول که هم اکنون در اختیار شما مشتری گرامی قرار می گیرد رفع خواهد شد. کیف چرم پول و موبایل لاکچری آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) درون آن جا می گیرد. این محصول با جنس چرم و در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

 

ویژگی های کیف چرم پول و موبایل لاکچری:
– دارای جای موبایل و جای چندین کارت عابر بانک و پول
– قابل استفاده برای تمامی موبایل های آیفون و اندروید
– جنس: چرم صنعتی درجه یک
– عرضه در رنگ های: مشکی و قهوه ای (انتخاب رنگ در سبد خرید)
– دارای بسته بندی فوق العاده شکیل
– طراحی زیبا و هوشمندانه

  

قیمت محصول: ۳۹۰۰۰ تومان