خرید اینترنتی بهترین پاوربانک YOUTH

خرید اینترنتی بهترین پاوربانک YOUTH

خرید اینترنتی بهترین پاوربانک,فروش پاوربانک اصل,ارزان ترین پاور بانک,شارژر همراه موبایل,خرید اینترنتی پاور بانک,بهترین پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر

خرید اینترنتی بهترین پاوربانک

در این پست می خواهیم شما را با پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپ آشنا کنیم. از پاوربانک به کرات استفاده خواهد شد. شما عزیزان می توانید همیشه گوشی خود را به حالت آماده باش نگه دارید. پس اگر احتیاج به پاور بانک بسیار خوب دارید می توانید این پاوربانک را در نظر داشته باشید.

پاوربانک ریمکس مدل YOUTH (PRL-19) 
ظرفیت باطری : ۱۰۰۰۰ میلی آمپر
ولتاژ ورودی و خروجی: ۵٫۰ V
شدت جریان ورودی : ۲٫۰ آمپر
شدت جریان خروجی : ۲٫۱ آمپر
ابعاد : ۲* ۶٫۵ * ۱۴ سانتیمتر
دارای دو پورت USB خروجی 
قابلیت شارژر شدن با کابل میکرو USB
دارای نمایشگر LED میزان شارژ
سازگاری با انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و موزیک پلیرها
مجهز به دکمه پاور جهت خاموش و روشن نمودن دستگاه
در رنگ های متنوع 
ارسال به صورت تصادفی ( رندومی) میباشد.

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین پاوربانک سولار

خرید اینترنتی پاوربانک ریمکس ویو اس بی ریمکس

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ریمکس مدل Youth RPL-19،طراحی ساده ای داشته و جنس بدنه از پلاستیک ABS+PC است و جنس قسمت بالایی و پایینی پاوربانک از لاستیک سخت تشکیل شده که به رغم این مقاومت محصول را در حد چشمگیری در برابر ضربه و خط و خش بالا برده است. طبق مفهموم نام این محصول،مناسب جوانان و افرادی است که به دنبال پاوربانک های طرح دار نیستند و بیشتر سادگی برایشان حائز اهمیت است. Youth RPL-19 از دو قسمت ساخته شده که این ساختار  سبب افزایش مقاومت محصول در برابر ضربه و مانع عدم سر خوردن و لغزش از دست و یا مکان های مسطح شده است.لبه های گرد و انحنای آن ها محصول را خوش‌دست‌تر کرده است.

این پاور بانک دارای دو درگاه خروجی USB با شدت‌ جریان ۲٫۱ آمپر بوده که قابلیت شارژ اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و … را با سرعت مناسبی داراست.قابلیت تشخیص خودکار ولتاژ و جریان،متناسب با دستگاهی که برای شارژ به آن متصل می‌شود و ایمنی در برابر تغییرات ولتاژ و اتصال کوتاه از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک است .چراغ های LED به کار رفته بر روی بدنه پاوربانک نیز نشانگر میزان شارژ می باشد.

 

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان