خرید آنلاین پشتی طبی هوشمند مدل اتومبیل

خرید آنلاین پشتی طبی هوشمند,قیمت پشتی طبی,فروش نقدی پشتی طبی,فروش اینترنتی پشتی طبی,فروش ارزان پشتی طبی,فروش راحت پشتی طبی,پشتی طبی جنس فوم

خرید آنلاین پشتی طبی هوشمند

در این پست می خواهیم شما را با پشتی طبی هوشمند آشنا کنیم. پشت کمری طبی که از جنس فوم نرم می باشد. این پشتی برای محافظت از کمر و پر کردن گودی گم بسیار مناسب است. افرادی که از ماشین به کرات استفاده می کنند. باید وسایل پزشکی اینچنینی را همراه خود داشته باشند تا در دراز مدت به خود آسیب وارد نکرده باشند. ویژگی ها و عکس های این پشتی طبی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. این محصول به طور ویژه از سایت شاپ می نو به فروش گذاشته شده است.

نام محصول پشت طبی هوشمند مدل اتومبیل
نوع پشت کمری
جنس فوم نرم
قابلیت شست و شو ندارد
روکش دارد
قابلیت شست و شوی روکش دارد
جنس روکش کتان
ابعاد ۳۰*۲۵*۶ سانتی متر

قیمت: ۶۹,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

 

پشت طبی هوشمند مدل اتومبیل وسیله‌ای برای محافظت از کمر و پر کردن گودی کمر در اتومبیل است. یکی از مشکلات صندلی‌های مورداستفاده در اتومبیل عدم پر کردن گودی کمر است. این امر باعث می‌شود که فشار وزن بالاتنه روی مهره‌های پایین کمر بیفتد و باعث درد و ناراحتی شود.

از طرفی شخصی که در حال رانندگی است، توجه کمتری به وضعیت نشستن خود می‌کند و ممکن است. ناخودآگاه مدت زیادی در وضعیت ناصحیح قرار بگیرد. پشت کمری خودرویی هوشمند حالت خود را با شکل بدن تغییر می‌دهد و ستون فقرات را در یک راستا حفظ می‌کند.

این پشت صندلی از فوم هوشمند یا مموری فوم ساخته شده است. هنگامی‌که وزن بالاتنه روی فوم هوشمند قرار می‌گیرد، شروع به تغییر حالت دادن می‌کند و شکل بالاتنه را به خود می‌گیرد. فوم هوشمند خاصیت انعطاف‌پذیری خاصی دارد.

 

اگر وزن بالاتنه از روی فوم هوشمند برداشته شود، با مقداری تأخیر به حالت اولیه‌ی خود برمی‌گردد. همین امر باعث راحتی فوق‌العاده محصولات ساخته‌شده از فوم هوشمند است. روکش پشت صندلی ۸۰ درصد کتان بوده و قابل تعویض و قابل شستشو است. این روکش ضمن نرمی و لطافت زیاد، با جذب رطوبت بدن، از خیس شدن و عرق کردن بیش‌ازحد کمر جلوگیری می‌کند.

طول و عرض پشت کمری ۳۰ در ۲۵ سانتی‌متر و پهنای آن ۶ سانتی‌متر است. به طور خلاصه پشت کمری خودرو هوشمند با انحنایی که دارد گودی کمر را پر کرده و از ایجاد درد و ناراحتی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این با تغییر شکل فوم داخلی، به صحیح نشستن شخص داخل اتومبیل کمک می‌کند.

قیمت: ۶۹,۰۰۰ تومان