خرید پایه شارژر رومیزی مدل XBX-01

خرید پایه شارژر رومیزی مدل XBX-01,شارژر موبایل,فروش نقدی شارژر موبایل,قیمت شارژر رومیزی موبایل,فروش نقدی شارژر موبایل,پایه شارژر موبایل

خرید پایه شارژر رومیزی مدل XBX-01

اگر به دنبال پایه ای برای گوشی یا گوشی های خود هستید با ما همراه باشید. پایه ای که در حال مشاهده آن هستید یک پایه ضدلغزش می باشد و در طول مدتی که گوشی شما در حال شارژ شدن می باشد به هیچ عنوان تکان نخواهد خورد و به حالت ثابت قرار می گیرد. لذا نگران افتادن گوشی خود نباشید. این پایه ی نگهدارنده شارژ در رنگ بندی های مختلفی ارائه می شود که البته در صورت خرید ارسال رنگ به صورت رندوم می باشد. پایه مد نظر دارای کابلی ۱ متری است. ابعاد این پایه ۷ سانتی متر در ۵٫۵ سانتی متر می باشد. دیگر ویژگی های این پایه شارژر در ادامه آمده است. برای خرید می توانید فرم سفارش را تکمیل کنید.

پایه شارژر مدل XBX-01 از پایه شارژرهای زیبا با بدنه‌ای مقاوم و آلومینیمی می باشد. روی این پایه یک کانکتور لایتنینگ یا میکرو یو اس بی قرار گرفته و شما می‌توانید از آن برای اتصال و شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل آیفون که به درگاه لایتنینگ مجهز هستند، و همچنین انواع گوشی های اندرویدی که به درگاه میکرو یو اس بی مجهز هستند استفاده کنید. کار با آن ساده است. کافی است گوشی خود را به کانکتور روی پایه متصل کنید. سپس کابل USB متصل شده به بدنه را به یک شارژر یا دستگاه مجهز به درگاه USB مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل کنید.

نام پایه شارژر مدل XBX-01
جنس ABS
ابعاد ۷*۵٫۵ سانتی متر
USB دارای کابل USB متصل به بدنه
طول کابل ۱۰۰ سانتی متر
پایه دارای پایه ضد لغزش
اتصال میکرو یو اس بی،لایتنینگ(Pin 8)
رنگ بندی ارسال رندم
نوع درگاه لایتنینگ(آیفون و آیپاد)،میکرو(دستگاه های اندرویدی)
لایتنینگ سازگاری با گوشی هایiPhone 5/5s/5c/SE/6/6 Plus/6s/6s Plus
میکرو سازگار با گوشی های اندرویدی و (Samsung,LG,HTC,,…)

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید شارژر وایرلس Samsung

خرید نگهدارنده عنکبوتی موبایل Spider Grip

در طول مدت شارژ، گوشی به کمک پایه نگهدارنده، به صورت ایستاده ثابت می‌ماند. کابل متصل شده به این پایه ۱۰۰ سانتی‌متر طول دارد. و می‌تواند گوشی موبایل شما را اندکی سریع‌تر از کابل‌های معمولی شارژ کند. در این محصول، پایه‌ای ضدلغزش وجود دارد که از لیز خوردن گوشی موبایل جلوگیری می‌کند. پس با خیال راحت تلفن همراه‌تان را روی این پایه بگذارید تا باتری آن شارژ شود. و هیچ نگرانی بابت لغزش و افتادن گوشی موبایل‌تان نداشته باشید.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان