خرید اینترنتی کفی طبی چرمی

خرید اینترنتی کفی طبی چرمی,خرید کفی طبی,خرید پستی کفی طبی پا,کفی طبی چرم,قیمت کفی طبی چرمی,انواع کفی طبی,ویژگی  های کفی طبی مناسب

خرید اینترنتی کفی طبی چرمی

اگر در قسمت انتهای پای تان دچار صافی پا هستید باید به فکر آن باشید. چرا که فشار پا به زمین باعث منتقل شدن نیرویی بیش از حد به بدن خواهد شد که رفته رفته شما را دچار مشکلات جدی خواهد شد. به همین منظور برای اینگونه مشکلات کفی طبی آماده  کرده ایم که می توانید از آن استفاده کنید. اگر میخواهید ستون فقرات شما آسیبی جدی نبیند، حتما این کفی طبی را تهیه و استفاده کنید.

قوس کف پا دارای انحنایی طبیعی است که این انحنا با حالت فنری که دارد، ضربه‌های وارد شده بر کف پا را مهار کرده و از انتقال آن‌ها به بخش‌های دیگر پا جلوگیری می‌کند. در بعضی موارد این قوس دچار مشکل شده و انحنای آن کم یا زیاد می‌شود. شل بودن مفصل کف پا موجب صافی پا می‌شود و در نتیجه‌ی آن نیروهای وارده از زمین به بدن منتقل می‌شوند.

اگر این ضربات اتلاف نشود با گذشت زمان آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پا و ستون فقرات وارد می‌آید و موجب انواع دردهای کمر و زانو و مچ پا می‌شود. بافت چربی زیر پا خود به عنوان یک ضربه‌گیر طبیعی عمل می‌کند، اما فشار بیش‌ازحد به این بافت موجب دردناک شدن آن شود. پاشنه پا بخشی از بدن است که وزن زیادی را متحمل می‌شود و هنگام راه رفتن ضربات پی‌درپی به آن وارد می‌گردد. پاشنه پا شامل استخوان پاشنه و بافت چربی ضخیمی است که از استخوان پاشنه محافظت می‌کند.

در بسیاری از اشخاص با افزایش سن این توده چربی تحلیل می‌رود که با عدم پوشش کافی پاشنه دردهای این ناحیه شروع می‌شود. از جمله عوارضی که به علت ضربات مکرر به کف پا بر اثر راه رفتن با کفش نامناسب به وجود می‌آید خار پاشنه است. بنابراین استفاده از یک کفی طبی مناسب در زیر کفش کمک بسیاری در اتلاف انرژی ضربه‌های ناشی از راه رفتن و دویدن کرده و از ایجاد عوارض احتمالی جلوگیری می‌کند. کفی طبی چرمی آدور از جنس پلی یورتان بوده و روکشی از چرم دارد.

طراحی این کفی به‌گونه‌ای است که کلیه‌ی انحناهای کف پا را پوشش می‌دهد و به علت حالت فوم مانندی که دارد، ضربه‌های وارده بر کف کفش را مهار می‌کند. از این محصول می‌توان برای کاهش دردهای مفصلی و اصلاح دفورمیتی ارتوپدیک و ورزشی استفاده کرد. این کفی برای افراد دیابتی و کسانی که مشکلات حاد ارتوپدی دارند نیز مناسب است. کفی طبی ادور در سایزبندی‌های مختلف تولید و روانه‌ی بازار شده است.

قیمت: ۲۷۵۰۰ تومان

buy1

محصول مشابه:

خرید زانوبند قابل تنظیم با کشکک بسته نئوپرنی

خرید اینترنتی قوزبند پل دار نئوپرنی