خرید عینک آفتابی ورساچه زنانه ۲۰۱۷ پلاریزه

خرید عینک آفتابی ورساچه زنانه,عینک زنانه ورساچه,خرید عینک دخترانه,عینک جدید ۲۰۱۷,فروش نقدی عینک پلایزه ۲۰۱۷,حراج عینک زنانه

خرید عینک آفتابی ورساچه زنانه

اکنون قصد معرفی عینک سال ۲۰۱۷ را داریم. عینکی که در حال مشاهده آن هستید از یکی از برند های بسیار معروف دنیا می باشد. برندی که نه تنها در زمینه عینک، بلکه در زمینه های دیگری مانند پوشاک، زیور آلات و همچنین ادکلن مشغول به فعالیت است. عینک های ورساچی هم یکی ازمحصولاتی است که در سایت شاپ می نو به کرات معرفی شده است. عینک ورساچه بسیار در نزد خانم ها محبوب است. حال اگه قصد تهیه عینکی برای خود هستید می توانید این پست را تا انتها مطالعه کنید.

این عینک آفتابی زنانه ورساچی دارای فریم زیبا و زنانه است که در نگاه اول می تواند هر بیننده ای را به خود جذب کند. همچنین طراحی منحصربفرد دسته های این عینک باعث می شود که یک انتخاب خوب برای خانمهای مشکل پسند باشد.

یکی از مزیت های بارز عینک آفتابی versace زنانه پلاریزه بوده شیشه های آن است که باعث شکست نورهای مزاحم شده و تصویری شفاف و فیلتر شده را به شما نشان می دهد.

قیمت: ۴۸۵۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید عینک تی رکس اسپرت T-REX

 

با هم ویژگی های عینک آفتابی ورساچی زنانه را نگاه می کنیم:

– شیشه های عینک دارای خاصیت پلاریزه و همچنین uv400 (قدرت محافظت در برابر نور خورشید) می باشند.

– کلمه versace روی بالای شیشه سمت راست بصورت محو حک شده و روی دسته نیز به همراه made in italy نوشته شده است.

– وزن محصول: ۳۱ گرم

– طراحی فریم: ارگونومیک (متناسب با راحتی و فرم صورت)

– نوع عینک: زنانه

عینک ورساچه زنانه به دلیل سبک بودن و راحتی باعث آسایش چشمان شما در برابر نور خورشید می شود.

خاصیت پلاریزه بودن شیشه های عینک versace موجب می شود که در هنگام نگاه کردن به نور خورشید، آب دریا یا رودخانه، برف و آبشار و… تلالو خورشید باعث آزار چشمان شما نشود.

شما می توانید این عینک را به راحتی با هر نوع لباس خود ست کنید و از آن لذت ببرید.

روش خرید: جهت خرید عینک آفتابی ورساچه زنانه روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات  را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید

روش هدیه دادن این محصول: شما می توانید در قسمت آخر فرم ثبت سفارش گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کنید هزینه محصول را بصورت نقدی پرداخت نمایید و در قسمت پیغام یک جمله برای کسی که می خواهید بنویسید تا ما این محصول را بصورت کادو برای ایشان ارسال نماییم.

قیمت: ۴۸۵۰۰ تومان