خرید اینترنتی گرمکن کلیه پشمی

خرید اینترنتی گرمکن کلیه پشمی,خرید گرمکن کلیه,خرید کلیه بند پشمی,وسیله گرم کننده کلیه,خرید وسیله محافظت از کلیه,کلیه بند پشمی مردانه,خرید انواع کلیه بند

خرید اینترنتی گرمکن کلیه پشمی

حال که به فصل سرما رسیده ایم، باید مراقبت بیشتری برای بدن خود در نظر بگیریم. یکی از قسمت های حساس بدن که می بایست از سرما حفظ شود، کلیه ها هستند. یه آن غفلت می تواند چندین روز از زندگی تان را مختل کند. بنابراین ما در این پست تصمیم گرفته ایم تا محصولی را به شما معرفی کنیم که می تواند در این هوای سرد کلیه ها و بدن شما را از سرما حفظ کند. جنس این کلیه بند از پشم می باشد و کاملا ضدحساسیت است.

گرم‌کن کلیه‌ پشمی که توسط شرکت «آدور» تولید شده است، به‌خوبی می‌تواند مشکلات را برطرف یا از بروز آن جلوگیری کند. جنس این کالا از پشم است. پشم ظاهری ظریف و جنسی لطیف دارد. همچنین این جنس قابلیت بالایی در جذب رطوبت دارد بدین معنی که در صورت عرق کردن، تمام آن توسط پارچه‌ی پشمی جذب می‌شود. پشم نسبت به الیاف دیگر از مقاومت بیشتری برخوردار است. به دلیل تماس مداوم پوست بدن با این محصول و امکان ایجاد تعریق و گرم شدن، نیاز است موادی در گرم‌کن پشمی به کار رود که هیچ گونه آسیبی برای پوست به‌همراه نداشته باشد. بنابراین مواد در نظر گرفته شده برای آن کاملا ضد حساسیت است. با نفوذ سرما در کلیه‌های بدن، دردناک می‌شوند.

برای تعیین سایز بر روی خریدپستی کلیک کنید و در صفحه باز شده، سایز مناسب خود را تیک دار کنید و سپس بر روی “خرید مستقیم” کلیک کنید.

قیمت: ۳۶۵۰۰ تومان

buy1

محصول مشابه:

خرید شکم بند لاغری نئوپرنی

موارد مصرف:

 برای پیشگیری از نفوذ سرما و تشدید درد کلیه بکار می رود.

جلوگیری از سرما خوردگی پهلو ها

مضرات عدم مصرف:

 سرما خوردگی کلیه ها و پهلو

هدیه ویژه :

با خرید این کالا یک عدد مچ بند نئوپرنی به ارزش ۱۲۰۰۰ تومان کادو بگیرید.

این کالا برای جلوگیری از نفوذ سرما و تشدید درد کلیه به‌کار می‌رود. در صورت عدم مصرف سرما‌خوردگی کلیه‌ها و پهلوها قابل پیش‌بینی است. نحوه‌ی پوشیدن این کالا بسیار آسان است و نیازمند هیچ‌گونه بند یا چسب در پوشیدن آن نیست. این گرم‌کن کلیه‌ دارای جنس پشمی، عملکرد گرم نگه داشتن کلیه، قابلیت ضد حساسیت و پیشگیری کننده از نفوذ سرما است.

برای تعیین سایز بر روی خریدپستی کلیک کنید و در صفحه باز شده، سایز مناسب خود را تیک دار کنید و سپس بر روی “خرید مستقیم” کلیک کنید.

قیمت: ۳۶۵۰۰ تومان

buy1