خرید راحت شلوار ارتشی مردانه

خرید راحت شلوار ارتشی مردانه,شلوار مدل ارتشی,خرید پستی شلوار ارتشی,شلوار ارتشی خانگی,حراج شلوار ارتشی مردونه,فروش  نقدی انواع شلوار خانگی

خرید راحت شلوار ارتشی مردانه

در این پسا قصد معرفی شلوار از نوع ارتشی را داریم. این شلوار با قد ۱۰۰ سانتی متر و دور کمر ۶۴  و از جنس “دورس” می باشد. اگر به دنبال شلوار شبک و در عین حال شیک هستید سایت شاپ می نو شما را با این شلوار آشنا می کند. این شلوا فری سایز بوده است که از سایز ۳۶ تا ۴۶ را پشتیبانی می کند.

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا از برندهای خوش‌نام و مناسب فصل یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد. به خصوص اینکه بخواهید دنبال پوشاکی کاملا متفاوت باشید که شما را از دیگران متمایز نماید. کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.

نام شلوار ارتشی Massimo Dutti مدل Arpin
جنس دورس
قد ۱۰۰ سانتی متر
دور کمر در حالت عادی ۶۴ سانتی متر
فاق ۳۲ سانتی متر
سایز فری سایز(مناسب برای سایزهای ۳۶ تا ۴۶)
رنگ بندی طرح ارتشی
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی جهت تنظیم سایز
پاچه کشی جذب
جیب ۲ جیب در طرفین و یک جیب پشتی

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان شلوار مردانه EverLast مدل Albert

خرید شلوار مردانه جین

شلوار ارتشی Massimo Dutti مدل Arpin به دلیل رنگ و طرحی که دارد یک پوشش کاملا متفاوت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شلوار ارتشی Massimo Dutti مدل Arpin یک شلوار گرم و راحت برای شماست.

این شلوار دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پاچه های شلواز نیز دارای کش بوده که باعث گرم بودن و گرم ماندن بیشتر می شود. این شلوار دارای دو جیب در اطراف و یک جیب در پشت آن می باشد. بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان