خرید پستی صابون جوانسازی لانولین Eggwhite ویکتوریا

خرید پستی صابون جوانسازی,خرید آنلاین صابون جوانسازی,فروش راحت صابون جوانسازی,قیمت صابون جوانسازی,خرید نقدی صابون جوانسازی,خرید آنلاین صابون ویکتوریا,فروش ارزان صابون ویکتوریا,فروش نقدی صابون ویکتوریا

خرید پستی صابون جوانسازی

تقریبا گروه عظیمی از خانم های گرامی از ماسک های صورت جهت پاکسازی صورت استفاده می کنند. در این پست هم قصد معرفی یکی از بهترین محصولات سایت که ساخت سوئد هست را داریم. صابونیکه معرفی کرده ایم منافذ پوست را به خوبی پاکیزه خواهد کرد. این صابون جه جوانسازی، تقویت پوستو همچنین جلا بخشیدن به آن کاربرد دارد. ویژگی های این صابون که دارای مجوز بهداشت می باشد در ادامه آمده است.

صابون جوانسازی لانولین Eggwhite ویکتوریا ساخت کشور سوئد دارای مجوز بهداشتی می باشد. سالهاست که بانوان کل دنیا از ماسک صورت با ترکیبی از گلیسیرین خالص، گلاب و سفیده تخم مرغ برای جوانسازی، روشنی و تقویت پوست استفاده می کنند. با الهام از این مسئله، شرکت ویکتوریا سوئد صابونی با این ترکیبات را وارد بازار کرده است. این صابون منحصر به فرد با ترکیبات اصلی اعم از گلیسیرین، گلاب، سفیده تخم مرغ و لانولین باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد. این ترکیبات همچنین منافذ پوست را تمیز کرده و منجر به روشن شدن فوق العاده پوست می گردد.

» برخی از خواص صابون لانولین ویکتوریا
– شاداب، تقویت کننده و جوانسازی پوست
– روشن کننده قوی پوست بدون لایه برداری
– درمان منافذ باز پوست بدون لایه برداری
– تمیز کننده منافذ پوست بخصوص سیاهی روی بینی
– درمان چین و چروک های سطحی پوست
– حاوی گلیسیرین، پروتئین سفیده تخم مرغ، گلاب و لانولین
– مناسب انواع پوست ها
– دارای مجوز بهداشتی ۱۱۶۷۲۰۹۱۰۲۱۵۱۵۴۷

نحوه استفاده: هر روز صبح و شب قبل خواب صورتتان را با این صابون شستشو بدهید.

قیمت: ۵۶۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید کرم ضدجوش پوستهای چرب avene