خرید اینترنتی کرم آبرسان قوی آکوا آگرادو اسپانیا

خرید اینترنتی کرم آبرسان قوی آکوا,خرید نقدی کرم آبرسان قوی آکوا,فروش ارزان کرم آبرسان قوی آکوا,فروش راحت کرم آبرسان قوی آکوا,خرید پوستی کرم مرطوب کننده,خرید پستی کرم آکوا آگرادو,فروش آنلاین کرم آکوا آگرادو,فروش راحت کرم آکوا آگرادو

خرید اینترنتی کرم آبرسان قوی آکوا

در این پست قصد معرفی کردم مرطوب کننده و آبرسات بسیار خوب آکوا که از سری ساخت کشور اسپانیا هست را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ابتدا عرض کنیم که این کرم بسیار غنی شده از کره کاریته می باشد. همچنین ویتامین های E و B5 را هم در خود جای داده است. اگر پوست حساس دارید همچنین از خارش و سوزش، رنج می برید. سایت ما به شما عزیزان کرم آبرسان آکوا را پیشنهاد می کند. این کرم دارای مجوز بهداشت به شماره ۶۹۸۰۸۹۲۰۸۷۸۹۹۰۷۲ می باشد.

این محصول بعلت آبرسانی عمقی به لایه های پوستی باعث درمان چین و چروک های سطحی تا متوسط می شود و از ایجاد چروک های جدید جلوگیری کرده و باعث شادابی و لطافت و جوان سازی پوست می گردد.  با کشف راز زیبایی پوست ملکه نفرتیتی مصر، مردم بیشتری به استفاده از عصاره درخت شی روی آوردند و به خواص جادویی آن پی بردند.راز این زیبایی و شادابی پوست وی، استفاده از شی باتر بود چراکه این گیاه، خاصیت بازسازی پوست، محافظت از آسیب های محیطی از جمله نورخورشید، رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از پیری پوست را دارد.

عصاره شی باتر، غنی از ترکیبات باارزشی است که شامل چربی های اشباع نشده غیرصابونی، اسیدهای چرب ضروری، فیتوسترولها، ویتامین E و D، پروویتامین و النتوین می باشد.

ویتامین B5, E باعث جوانسازی و ترمیم بافت های پوستی می گردد.

» برخی از خواص کرم آبرسان آکوا آگرادو اسپانیا:

– مرطوب کننده و ابرسان عمقی لایه های پوستی
– درمان چین و چروک های سطحی تا متوسط
– جلوگیری از ایجاد چین و چروک های جدید
– درمان سوزش و خارش پوست
– درمان خشکی پوست
– جوان کننده قوی
– شاداب کننده پوست
– دارای مجوز بهداشتی ۶۹۸۰۸۹۲۰۸۷۸۹۹۰۷۲

نحوه استفاده: هر روز دو مرتبه برروی پوست خشک و تمیز استفاده شود.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان