خرید پستی نرم افزار ردیاب گوشی همراه ویرا

خرید پستی نرم افزار ردیاب گوشی,ردیاب گوشی ویرا,خرید اینترنتی ردیاب گوشی ویرا,فروش آنلاین ردیاب گوشی ویرا,قیمت ردیاب گوشی ویرا,خرید پستی مسیریاب ویرا,فروش آنلاین مسیریاب ویرا

خرید پستی نرم افزار ردیاب گوشی

این نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید می باشد .

قیمت: ۳۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی مترجم ویرا سخنگو

 %d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a73 %d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a74

%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a75

امروزه مشکلات اکثر مردم ردیابی مسیر در شهرهای بزرگ و حتی مسافرت در کشورهای مختلف می باشد و همچنین مسیریابی کودکان و فرزندان زمانیکه خارج از محل سکونت می باشد و همچنین زمانیکه گوشی موبایل به سرقت برده میشود با این نرم افزار براحتی می توان تمام این مشکلات را رفع کرد.در گذشته ردیابی توسط دستگاه جی پی اس انجام میشد ولی در این نرم افزار توسط گوشی موبایل انجام می شود.
با نصب این نرم افزار و اتصال به سرورهای اختصاصی ردیابی و مسیریابی امکان پذیر می باشد.کنترل فرزندان در خارج از منزل،ردیابی از طریق شماره موبایل و مکان یابی موبایل در صورت مفقود شدن از برخی امکانات این نرم افزار می باشد.

این نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید می باشد .

%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a76

هشدار در مورد نحوه استفاده از نرم افزار مسیریاب و ردیاب ویرا :

لطفا توجه فرمایید که نرم افزار مسیریاب و ردیاب ویرا برای کنترل و ردیابی کودکان، افراد سالخورده، بیماران آلزایمری، نابینایان، صحت کنترل تردد کارمندان برای مدیران ارشد و جهت جلوگیری از سرقت خودرو و گوشی همراه طراحی شده است و این نرم افزار صرفا جهت خدمت به امنیت و سلامت و آرامش خانواده ها معرفی می شود و شرکت مسیریاب وردیاب ویرا هیچگونه مسئولیتی را در قبال استفاده های نادرست افراد سودجو که برخلاف مقررات می باشد را نمی پذیرد.

شما پس از خرید این نرم افزار ضمن قبول این شرایط و قوانین مسئولیت استفاده آن را در جهت صحیح بر عهده میگیرد و عرفا،اخلاقا، قانونا و شرعا نباید از آن در جهت خلاف قوانین استفاده نمایید.

راهنمای کامل استفاده از مسیریاب و ردیاب ویرا:مرحله اول :

فعال سازی برنامه:پس از وارد کردن قسمت های مورد نیاز تیک مربوط به قوانین استفاده از نرم افزار را پس از مطالعه آن را بزنید و گزینه ارسال درخواست را انتخاب نمایید.درصورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشد ، بلافاصله وارد برنامه خواهید شد ودر دیگر نیاز به واردکردن این اطلاعات در استفاده های بعدی ندارید.

%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a77

مرحله دوم استفاده از نرم افزار:آموزش قسمت مکان یاب و مسیریاب ویرا:با انتخاب هر بخش وارد صفحه مربوط به آن می شوید که در قسمت بعدی به مرور آن می پردازیم. تمامی قسمت های این بخش نیاز به اینترنت دارد!

%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a78

ستجوی یک نقطه:در این صفحه شما بسته به میزان نیازتان اطلاعات مورد نظر خود را به هر زبانی وارد کنید.پس از انتخاب گزینه جستجو درخواست شما به سمت سرورهای گوگل ارسال می شود ، در صورتی که تمامی فیلدهای مورد جستجوی شما روی نقشه ثبت شده باشد به مکان دقیق آن هدایت می شوید اما در صورتی که آدرس مورد نظر شما به صورت کامل روی نقشه ثبت نشده باشد شما به نزدیک ترین آدرس هدایت می شوید.

مسیریابی بین دو نقطه :در این صفحه با همان الگوریتم های قسمت قبل مسیری بین دو نقطه مورد نظر شما روی نقشه ترسیم می شود و فاصله دو نقطه نیز بر مبنای کیلومتر به شما اعلام می گردد.

جستجوی یک نقطه تا مکان شما: در این قسمت شما آدرس یک نقطه را وارد می کنید سپس مسیر شما تا نقطه مورد نظر روی نقشه ترسیم می شود.

مسیریابی با لمس دو نقطه روی نقشه:در این حالت با لمس طولانی دو نقطه مسیر بین آنها روی نقشه ترسیم می شود.

آموزش بخش ردیابی:

با انتخاب این بخش وارد قسمت ردیابی می شوید.

%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8-%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a79

درخواست موقعیت ازطریق دکل های مخابراتی : با انتخاب این گزینه صفحه ای ظاهر میشود که در آن باید شماره فرد مورد نظر را وارد کنید.پس از ارسال درخواست با دریافت پیغام “درخواست شما به مقصد رسید” اطمینان حاصل می کنید که فرد مورد نظر شما درخواست را دریافت کرده ، حال در طرف مقابل در صورتی که شماره درخواست دهنده در لیست ضد سرقت باشد ، بدون نیاز به عکس العملی در طرف مقابل (مانند تایید و یا اتصال به اینترنت) موقعیت ارسال می گردد ، اما در صوتی که شماره درخواست دهنده در لیست ضدسرقت نباشد ، فرد مورد نظر با پیغامی را به صورت اعلان دریافت می کند.

با انتخاب گزینه ارسال موقعیت ، فرد مورد نظر درخواست شما را تایید کرده و موقعیت خود را برای شما ارسال می کند، در صورتی که گزینه این شماره همیشه مرا ردیابی کند را تیک بزنید ، برای درخواست های بعدی از فرد مورد نظر نیاز به تاییدی نمی باشد و آن شماره وارد لیست ضدسرقت خواهد شد، همچنین موقعیت دریافت شده در این حالت تقریبی می باشد و دارای خطای ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ متر می باشد.پس از ارسال موقعیت ، فرد درخواست دهنده با یک اعلان باخبر می شود که با انتخاب آن و ورود به بخش ردیابی می تواند حالتهای مختلف را انتخاب نماید.

بر روی تصویر کلیک کنید تا بصورت واضح آن را مشاهده کنید.

http://shopmenow.ir/wp-content/uploads/2016/10/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A710.jpg

بر روی تصویر کلیک کنید تا بصورت واضح آن را مشاهده کنید.

http://shopmenow.ir/wp-content/uploads/2016/10/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A711.jpg

قیمت: ۳۸۰۰۰ تومان