خرید پاوربانک شیائومی ۱۶۰۰۰mAh

خرید پاوربانک شیائومی,فروش ارزان پاوربانک شیائومی,فروش اینترنتی پاوربانک شیائومی,فروش راحت پاوربانک شیائومی,فروش نقدی پاوربانک شیائومی,خرید پاوربانک شیائومی ۱۶۰۰۰mAh,خرید پستی پاوربانک شیائومی ۱۶۰۰۰mAh

خرید پاوربانک شیائومی

با ظاهری شیک و زیبا
ظرفیت ‏:‏ ۱۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت ‏(‏mAh‏)‏
ولتاژ ورودی: ۵٫۰ ولت / ولتاژ خروجی: ۵٫۱ ولت
شدت جریان ورودی: ۲٫۰ آمپر / شدت جریان خروجی: ۲٫۱ آمپر
دارای بدنه مستحکم آلومینیمی
دارای دو درگاه USB 
درگاه MicroUSB‏,‏USB
نوع باتری ‏:‏ لیتیوم ‎- یونی
دارای نمایشگر LED برای میزان شارژ باقی مانده
سازگار با اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال 
امکان شارژ ۲ دستگاه همزمان
ابعاد :۱۴٫۵ * ۶ * ۲ سانتیمتر
ساخت چین 
در رنگ های متنوع و زیبا
همراه با کابل usb
قطع خودکار شارژ در صورت شارژ کامل گوشی
مقاوم در برابر اتصال کوتاه، مقاوم در برابر ولتاژ و جریان غیر استاندارد، مقاوم در برابر داغ شدن باطری و جلوگیری از آسیب به آن و‏.‏‏.‏‏.‏
ارسال رنگ به صورت تصادفی (رندوم ) میباشد.

خرید پیامکی: برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۱۲۰۵۰۵را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید. تا همکاران با شما تماس بگیرند.

قیمت : ۶۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی پاوربانک طرح گارد موبایل

خرید شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

خرید نقدی پاوربانک خورشیدی دو کاره

شارژر همراه «شیاومی»، ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. بدنه‌ی مقاوم آلومینیومی، بازده‌ بالا و قابلیت شارژ تبلت از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود. بدنه‌ی این پاوربانک با ورقی از آلومینیوم پوشیده شده است. این پوسته‌ی فلزی، کیفیت ساخت بالایی دارد و به‌وسیله‌ی دستگاه‌های CNC برش خورده است. وزن آن ۳۵۰ گرم و طول و عرض آن به‌ترتیب ۱۴۵ و ۶۰٫۴ میلی‌متر است. باتری‌های لیتیوم یونی به‌‌کاررفته در این محصول، ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارند؛ این مقدار برای پنج بار شارژکردن گوشی آیفون ۶ کافی است. روی سطح جانبی، در کنار دکمه‌ی گرد و فرورفته‌ی پاور، درگاه‌های ورودی و خروجی و چهار چراغ LED کوچک وجود دارد. روشن‌بودن هرکدام از این چراغ‌ها، نشانگر وجود ۲۵% از شارژ باتری است.

شدت‌جریان ورودی ۲ آمپر و شدت‌جریان خروجی درگاه‌های USB، ۲٫۱و ۱ آمپر است؛ این جریان‌ها برای شارژ تبلت و گوشی موبایل مناسب هستند. همچنین می‌توان دو دستگاه را به‌طور هم‌زمان به پاوربانک متصل کرد تا شارژ شوند. کار با آن راحت است، کافی است آن را به دستگاه موردنظرتان متصل کنید. عملیات شارژ به‌طور خودکار شروع شده و با جداکردن کابل، دستگاه پس از چند ثانیه خاموش می‌شود. این پاوربانک در برابر اتصال کوتاه، افزایش شارژر، ولتاژ، جریان، دما و تخلیه‌ی بیش‌ازحد شارژ ایمن و محافظت‌شده است. این محصول با قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه و ظرفیت بالا، همراهی خوب برای افرادی است که نگران اتمام شارژ گوشی و تبلتشان هستند.

شیائومی یکی از بهترین تولیدکنندگان پاوربانک است. غیر از طراحی زیبا و بدنه‌ی خوش‌ساخت، محصولات این برند چینی از قیمت رقابتی برخوردارند. محبوبیت پاوربانک‌های شیائومی به‌قدری زیاد است که تقریبا در لیست سه گزینه‌ی نخست اکثر کاربران جای دارد.شهرت پاوربانک‌های شیائومی در بازار به خاطر بدنه‌ی فلزی و قیمت خوبشان است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر به سراغ خرید پاوربانک‌های شیائومی می‌روید، به سراغ مدل‌های فلزی آن بروید. مطمئنا از دست گرفتن آن‌ها، حسی خوبی خواهید داشت. جدای از آن، بدنه آلومینیومی سری Mi و Mi Pro مرغوبیت خوبی دارند و حس لوکس بودن را به شما منتقل می‌کنند.

ویژگی مشترکی که در طراحی تمام مدل‌های پاوربانک‌های شیائومی وجود دارد، چراغ‌های LED و کلید پاور است. چراغ LED به کار رفته در این پاوربانک‌ها، سفید است و شارژ باقی‌مانده‌ی دستگاه را نشان می‌دهند.  لبه‌های پاوربانک‌های Mi و Mi Pro دارای انحنا هستند. این خمیدگی کمک می‌کند تا دستگاه بسیار ارگونومیک باشد و در دست گرفتن آن‌ها بسیار راحت باشد.پاور بانک شیائومی مجهز به سیستمی ۹ لایه است که جهت افزایش مقاومت دستگاه و حفاظت از مدار در برابر ولتاژ اضافی و حرارت ناشی از آن، اتصالات نادرست و بسیاری دیگر در آن تعبیه شده است‏

خرید پیامکی: برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۱۲۰۵۰۵را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید. تا همکاران با شما تماس بگیرند.

قیمت : ۶۵۰۰۰ تومان