خرید پستی ست چاقوی میراکل miracle

خرید پستی ست چاقو,خرید ارزان ست چاقو,فروش ارزان ست چاقو,قیمت ست چاقو,فروش آنلاین ست چاقو,ست چندتایی چاقو,خرید پستی ست چندتایی چاقو,خرید آنلاین ست چندتایی چاقو,فروش نقدی ست چندتایی چاقو,خرید پستی چاقو آشپزخانه,فروش آنلاین چاقو آشپزخانه,خرید اینترنتی چاقو آشپزخانه

خرید پستی ست چاقوی میراکل

اگر می خواهید ست کاملی از چاقوی آشپزخانه داشته باشید با ما همراه شوید. ست چاقوی میراکل با جنس استیل مرغوب وضد زنگ می توانند کمک بزرگی به شما خانه داران عزیز در رفع و رجوع کردن کارهای آشپزخانه انجام دهند. اگر می خواهید بدانید چه نوع چاقوهایی برایتان ارسال می شود ادامه مطلب را مشاهده کنید. عکس های مختلفی از این ست چاقو را نیز برایتان آورده ایم.

به راحتی شستسته می شوند
هیچ وقت نیازی به تیز کردن ندارند
به راحتی در دست قابل کنترل هستند
جنس استیل ضد زنگ و مرغوب
دو عدد چاقوی همه کاره با گوی کنترل
یک عدد چاقوی قطعه کن با گوی کنترل
یک عدد چاقوی خرد کن
یک عدد چاقوی فیله کن
یک عدد چاقوی پوست کن
یک عدد قیچی همه کاره
چهار عدد چاقوی استیک بری

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۷۱۳۰۳ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۸۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی جاکفشی Smart Carousel

خرید چاقو سرامیکی yushi blade

خرید سوپ خوری تیانچه مسی زنجان

chaghoo miracle2 chaghoo miracle3 chaghoo miracle4

 

حتما از چاقوهایی که نمی برند یا چاقوهایی که غذای شما را خراب می کنند خسته شده اید؟پس به دنیای چاقو آشپزخانه میراکل بلید خوش آمدید!

چاقو آشپزخانه میراکل بلید ، خرد کردن ، ریز کردن ، برش دادن و پوست کندن را برای شما آسان می کند به نحوی که هر بار که از چاقو آشپزخانه میراکل بلید استفاده می کنید دقیقا مثل روز اول خواهد بود .

برای چاقوهای قطعه کن و خرد کن میراکل بلید دو عدد گوی کنترل طراحی شده که به کمک آن می توانید فقط با دو انگشت چاقو را در دست بگیرید و با کنترل کامل آن به سادگی مواد غذایی را خرد و تکه تکه کنید .در ضمن شکل دسته آن به شما این امکان را می دهد که از بالا تا پائین به سادگی ببرید بدون اینکه دستتان به زمین برخورد کند.

chaghoo miracle5 chaghoo miracle6 chaghoo miracle7 chaghoo miracle8

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۷۱۳۰۳ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۸۸۰۰۰ تومان