خرید پستی مبل بادی فوتبالی Intex

خرید اینترنتی مبل بادی فوتبالی Intex از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی مبل بادی فوتبالی,خرید آنلاین مبل بادی فوتبالی,خرید اینترنتی مبل بادی فوتبالی,قیمت مبل بادی فوتبالی,خرید نقدی مبل بادی فوتبالی,فروش ارزان مبل بادی فوتبالی,فروش آنلاین مبل بادی فوتبالی,فروش نقدی مبل بادی فوتبالی,فروش ارزان مبل بادی فوتبالی,فروش راحت مبل بادی فوتبالی

خرید پستی مبل بادی فوتبالی

در این پست قصد معرفی وسیله جالبی را داریم. اگر اهل فوتبال و فوتبال تماشا کردن باشید با این وسیله فوتبالی می توانید به راحتی فوتبال تماشا کنید. جنس این مبل پی دی سی می باشد. اندازه های این وسیله هم در ادامه آمده است تا بدانید که چه وسیله را خریداری خواهید کرد.

ویژگی های کلیدی:

مبل بادی فوتبالی Intex

جنس:PVC

طول:۱۱۴ سانتی متر/عرض:۱۱۲ سانتی متر

ارتفاع:۷۱ سانتی متر

دارای دریچه های باد مجزا

دارای دریچه باد ازنوع پستونکی

قابلیت تحمل وزت تا ۱۲۰ کیلوگرم

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۷۰ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی استخر بادی سه لایه کودک اینتکس INTEX

خرید صندلی بادی کودک

mobl badi toopi4

با قیمت ارزانی که این مبل دارد و هچنین طرح فوتبالی آن برای مشتریانی که طرفدار این ورزش هستند، این محصول بادی را برای آنها جالب کرده است، درباره این مبل باید اشاره به کل ساختار این مبل کرده که قابل شست و شو است چراکه جنس آن از پی وی سی میباشد.

mobl badi toopi5

این مبل بادی با طرح فوتبالی تولید میشود.بدلیل داشتن ثبات بیشتر، این مبل از چند دریچه مجزا طراحی شده است چرا که این دریچه ها به یکدیگر راه نداشته و بتوانند باد را بدرستی تقسیم نمایند، سطح رویه این مبل دارای بافت هایی به قسمت زیر آن است که باعث فرو رفتن قسمت وسطی این محصول گشته است همچنین میتوان بجهت بیشتر گود شدن این مبل قسمت وسط آن را باد نکرد، سوپاپ ورودی هوای این مبل از نوع پستونکی کوچک است که برای باد کردن با پمپ باد باید نازل پمپ را بداخل آن فشار داد تا قسمت انتهای سوپاپ ورودی باد که یک ضایعه جهت بیرون نیامدن هوای داخل مبل بهنگام باد شدن دارد به عقب رفته و باد بداخل راه پیدا کند.

mobl badi toopi2

نحوه صحیح باد کردن و تخلیه باد مبل بادی فوتبالی:
مبل فوتبالی را از بسته بندی خارج کرده و در سطحی کاملا تمیز و بدون هر گونه اشیاء تیز قرار دهید، سپس توسط پمپ بادی که تهیه کرده اید به ترتیب اقدام به باد کردن تمامی محفظه های باد مبل فوتبالی کنید و در انتها در پوش دریچه های هوای آن را به خوبی ببندید و محکم کنید تا باد به بیرون راه پیدا نکند. برای جمع آوری و خالی کردن مبل بادی فوتبالی کافیست درپوش محفظه های تخلیه باد آن را باز کرده تا هوا از داخل مبل بادی خارج گردد. همچنین اگر پمپ باد انتخابی شما عملکرد دو طرفه داشته باشد و مکنده نیز باشد میتواند در تخلیه باد به شما کمک کند.

mobl badi toopi3

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۷۰ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان